Friday, May 1, 2015

Suflet simetric

E frumos conceptul de iubire adevarata, pentru ca e lucrul care te tine in viata activa..Sa stii sigur ca exista pentru tine, si ca o poti avea..Ca poti avea alaturi sufletul care sa te faca intreg..Omul cu care sa imparti tot.. E uimitor, nu?
Ma intreb de multe ori care e adevaratul motiv pentru care sint singur..Probabil pentru ca imi caut un partener cu suflet simetric, si asta e greu de gasit..Cine stie, pentru ca si simetria asta are destui parametri pe care inca nu-i stiu..Desi ar trebui macar sa-i banuiesc, pentru ca, se spune ca iubim asa cum sintem, si eu cred ca ma cunosc suficient..

4 comments:

  1. Mie imi pare unn..picutz ciudat si infiorator.. decit uimitor, cum ai spus tu, ..la nivelul senzatiilor, as vrea sa spun.
    Cineva a scris o propozitie [interesanta]captivanta acum putina vreme in urma. Cica "Contrastele se atrag, dar nu conviețuiesc în armonie pe termen lung". Si mi-a dat de gandit.... Asa, bun, bine spus. Dar cum anume sa faca ca sa mentina acea armonie pe termen lung? Si mi-am zis ca pentru asta ei trebuie sa munceasca (sau sa lupte). Sau unul dintre ei -cel care nu are culoarea asa de bine definita. Armonia aceea este grozava, poate cel mai grozav lucru din lume. Dar daca s-a putut...candva...si a insemnat a-t-a-t de mult.. ,de ce sa nu-i pretuim meritul..? (e usor sa cedezi...dar atunci cand ai cedat ti-ai luat usor adio de la fericire)

    LNISTE, PACE si IUBIRE: nu se opun intre ele. insa De Ce se aduna atat de greu si se tin si mai greu impreuna pentru a le simti fericirea(?) Mi-a luat a ani (ca)sa inteleg... sa-mi explic.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bre, o iubire adevarata e un miracol, de asta e uimitor..Unde vezi tu ceva ciudat si infiorator?:)))
      Bun, acuma de contraste; pai se atrag cind e vorba de chestii care se completeaza reciproc, de ex unuia ii place sa gateasca, si celuilalt sa manince, sau unuia sa dicteze, si celuilalt sa scrie dupa dictare (vulgarizez, dar mi s-au parut amuzante exemplele); dar daca e vorba de idei, ginduri, etc, atunci e musai sa fie apropiate, cred, ca altfel de ce te-ai incurca cu cineva care gindeste diferit, ca sa te incontrezi continuu?:)
      Daaaa, armonia aducatoare de liniste, pace, si amor stabil..Ca toti vrem sa ne simtim bine, si confortabil, nu? Cind e cu certuri aia nu mai e relatie, e doar o dileala ipocrit numita "relatie", si care te consuma pe dinauntru..Decit asa, mai bine singur..

      Delete
  2. De 1 Mai
    Munca este cel mai potrivit dezinfectant impotriva tuturor neajunsurilor morale. (N.IORGA) - *(citatul)i l-am oferit drept cadou de ziua aniversara doamnei Camelia, directoare si profesoara la Palatul Copiilor) si nimerisem si eu pe`acolo...din zbor .. asa ca am rasplatit si eu cu ceva paharelul de suc si bomboama primita. A ha ha, ce-a mai bucurat-o!
    Second,
    Norocul vine la moara care umbla. IDEM autorul

    1 Mai cred ca o sa-aduca cadou o ploaie cu galeata astazi ...La Galati.:) App de asta. (la Galati) imi aduce aminte de colegele mele basarabence: "la Moldova", "la Romania": numa' asa! De fiecare data! Intr-o zi m-am enervat pe o colega basarabeanca. Ii cerusem telefonul_ sa dau un telefon, si era in rusa. ...I-am zis de ce nu si-l trece in romana ,,daca tot este in Romania''. Si am primit raspunsu': ca "limba rusa este o limba straina". O!, mi-a rascolit o mai veche aversiune si i-am replicat cam raspicat: "Limba rusa nu-i o lb.straina. IN ROMANIA limbi straine sunt ENGLEZA si FRANCEZA. NU rusa." M-am comportat ca o fetita in acele momente. Cred ca am suparat-o.


    ReplyDelete
  3. O, daaaa, munca facuta cu pasiune e ca un medicament eficient, te scapa de bolile sufletului..Bravo, bun citatul, si plin de adevar, de meditat la el..Eu ti-as fi dat pe el un pahar de vin, dar nu in timpul programului:)
    Cu norocul e mult de zis, ca multora notiunea de noroc le suna a "pleasca"..Ori, ca sa ai ceva, tre'sa cauti, sa te zbati, sa-ti folosesti toate talentele in munca prestata, sa fii eficient, si atunci ai sa vezi si roadele cum vin..

    De 1 mai e veselie, ca e sarbatoare, si poporul petrece..Acuma n-ar fi rau ca totul sa se intimple in mod ciuvilizat..Daca ploua, ploua, asta e, nu mai defileaza micii si carnurile de tot felul, cazon, pe gratarele neacoperite..Si poate mai taie din elan si la manelareala, ca am auzit ca e invazie in ultimul timp..Mie imi place de Florii, cind e cu scrumbie prajita pe malul Dunarii, e si peisajul mai frumos..
    Cit priveste limbile straine; bre, orice limba diferita de romana e straina, spus stiintific..Acuma gradul de "strainare" e diferit de la limba la limba, functie si de relatiile social-politice cu unele state..Na..Inainte era la moda rusa, apoi franceza..Si acum engleza..Bine, rusa ne-a fost adusa si bagata pe git, odata cu multe nemernicii, si de asta lumea are repulsie fata de ea, dar nu trebuie sa le critici pe basarabence, pentru ca nu e vina lor, li s-a impus cu forta..

    ReplyDelete