Friday, May 22, 2015

Asa, ca si cind

Singuratatile noastre s-au plimbat printre singuratatile lor..S-au privit in ochi, s-au salutat, si si-au continuat drumul..Si-au salutat fiintzele si au discutat despre trecut, si viitor, simplu..
Am impresia ca te stiu, de undeva, nu stiu exact..Si stiu ca si tu ai impresia ca ma stii, si ca ai sa-mi zimbesti cind ma vezi..Si ca vom conversa despre cite..Sint sub multe impresii, si te vad asa, in ceatza, chit ca iti simt fiinta si eferevescenta ta dorintza de a-mi spune atitea:) Dar te inteleg, si te ascult, chiar daca mai sint asa de distrat uneori de atitea ginduri cite imi vin dupa toate cite mi s-au intimplat..Stiu ca ma poti intelege..
Gindurile tale se intorc la mine, ca sa se vada iar in tine, intr-un circuit continuu, asa ca o traiectorie de boomerang lansat de mine, cind eram intr-o siuatie fericita..Si care a venit la fel, spre tine..Ne-am pasat fericirile asa de direct, si generos..Ca si cind am fi fost iubiti, de mult timp..Asa..

No comments:

Post a Comment