Wednesday, May 6, 2015

Simetriile simtite

Variantele de noi ramin deschise..Asa ca atunci..Cu toate, si cu tot..Cind stiam exact ce ne dorim..
Sint aici, si tu esti acolo..Stiind ca raminem ce sintem..Firi ce se privesc in oglinzile atitor realitati.. Ca si cind si-ar accepta conditia oamenilor acelor timpuri, deschisi spre adevarurile ce vor sa vina..Ca si cind pe adevarurile astea spuse, se vor elibera si spiritele cele ramas nespuse..
Eu te vad asa cum simt ca esti..Si ma eliberez pe mine spunind ce cred despre tine..Iar tu te poti elibera de tot, de mine, spunind ce crezi despre tot, si despre mine..
Raminem simetrici..Egali in proportiile impuse..Avem liniile trasaturilor deschise..Suficient cit sa le putem analiza..

3 comments:

  1. R e c i p r o c | Reciprocitate
    Unitate

    ReplyDelete
  2. As atasa niste versuri de la Poets of the fall, dar.. doar ca ti i-am reamintit e suficient.
    Vise bune!

    ReplyDelete
  3. Unitate in diversitate, si complementaritate:), asa ca si cind am fi o mare echipa, in care fiecare isi are rolul sau bine si explicit definit..Ce bine ar fi sa fie asa..
    Asa e, o reamintire e buna, intotdeauna..Mi-a placut Carnival of rust enorm, si m-a inspirat mult, cind vedeam societatea asta un bilci sinistru..Ei esentializeaza foarte bine o societate vazuta lucid..Imi place cum leaga complet toate detaliile..Unitar, cum ziceai..Ce inseamna talentul..
    Multumesc, e mare lucru sa ai vise bune, si sa te legi de ele cu fire de cuvinte:)

    ReplyDelete