Saturday, May 9, 2015

Intelegerea detaliilor

Variantele singuratatilor tale ti le evaluezi singur, in calm, si linistea noptilor..Cind esti tu cu tine, doar..Te plasezi intre oglinzi paralele, care iti arata o infinitate de imagini-proiectii..Si te analizezi cum poti..Pentru ca toate proiectiile alea, daca le studiezi aplicat, iti arata diferite laturi ale tale, proprii..Iti vezi fiinta despicata spectral, in toate variantele de culori posibile..
Am uitat tot, doar ca sa-mi reamintesc totul, altfel..Si ca sa-mi recompun fiintza, altfel, dupa reguli noi..Pentru ca asa mi se cere..
Te vad cum te vad, dupa sistemul meu de valori..Te observ cum ma observi, cautind sa te inteleg, printre toate..Sint singur si izolat..Am in minte imaginile neclare ale felului in care cautam sa inteleg tot..Imaginile alea nestiute, de inceput de lumi..
Acum sint la fel..Nu stiu ce m-a determinat sa incerc..Sint la fel de singur ca atunci..Inca n-am inteles prea multe..Dar privesc inainte cu o sperantza nelamurita..Vad forme subtile care se mai ascund intre detaliile nespuse..

3 comments:

  1. Poate (pr)in singuratate se poate evolua. Pana-ntr-un anumit punct. A fost singurul raspuns viabil pe care am putut sa-l intuiesc.
    "Am in minte imaginile neclare ale felului in care cautam sa inteleg tot" Ooo, da!:)) Te puneai in banca linistit - si fericit - si continuai absorbit sa-ti citesti "lecturile personale" (ii simteam pe ceilalti cum roiesc putin invidiosi privirile in jurul meu). Si..Pe Andreea, "Nu mai vorbesc cu tine. AI CONTINUAT sa citesti !...Ce-am vorbit eu cu tine???" Ea e mama1. Mama 2 - bunica-mea - interdictie la vizite. 3-4 ori pe ani, sarbatori populare si zile aniversare. doar.

    ReplyDelete
  2. Am dat alt sens frazei dintre ghilimele. Dar am inteles sensul ei in celalalt context; Sau macar am incercat..
    Ambigue zari... (si'atunci)

    ReplyDelete
  3. Pai totul e relativ , cum spun stiintele, filosofia..Si totul e si mai relativ cind e vorba de om, de felul de a gindi , exprima, etc etc, pentru ca subiectiv vorbind, orice lucru e interpretat diferit de fiecare..Si e intr-adevar ambiguu, nu e ca in stiintele exacte.
    Vezi tu, posturile pe care le scriu eu sint constructii, leg cite idei pot unele de altele, de asta frazele sint si ele interpretabile, pentru ca sint puncte de vedere diferite..Uneori, unele afirmatii pot contrazice cite ceva din ce am spus mai demult..E un joc, pina la urma:)..Contextul se mai schimba, e ca in viata..

    ReplyDelete