Tuesday, May 26, 2015

Locurile mele

Sintem, aici, si acum..Si lumile ni se invirt in jurul acelorasi axe..Axele fixate si inca nedeterminate ale timpurilor..
Sint aici..Cu toate variantele din mine..Si cu toate detaliile pe care doar tu le poti sesiza..Am toate energiile expuse..Sint la intersectia lumilor..Te vad in aceeasi masura in care doar tu ma poti vedea, pentru ca intre noi e schimbul acela de energii subtile si insesizabile ochiului comun..Sint printre celelalte forme in acelasi fel, expus identic cu tot ce am fost..Citibil printre rinduri..Doar daca ma poti simti asa cum chiar sint..Pentru ca, altfel nu sint nicicum..Sint vizibil doar acelor spirite..Ma vad cei care au simtit aceleasi dureri..Si care au trecut prin aceleasi treceri..
Lacrimile mele sint doar intimplate..Asa..Ca  si cind ne-am lovit impreuna de aceleasi intimplari trecute..Ca si cind m-ai fi cunoscut, fara sa ma stii, in aceleasi locuri in care viata din noi isi mai cauta unele nestiute..
Stiu ca nu ma stii, asa cum nu te stiu..Si stiu ca te-am stiut cum n-ai stiut..Pentru ca noi am fost prin atit de multe, impreuna..Chiar daca unii au pus atitea lumi intre noi..
Stiu ca te mai uiti in oglinzile celorlalti..Si ca ma judeci de cum ma vad ceilalti..Dar stii ca si eu fac la fel..Chiar daca nu judec, pentru ca stii ca mi se pare asa de putin..Pentru ca, intre noi erau, in tot ce judecam, si simteam umbra unor spirite ce ne veneau de dincolo de timp..Si, pentru ca, stiai, te iubeam pentru ca si tu, ca si mine, reuseai sa treci peste orice, cind era vorba de a intilni o forma de absolut..
Stiu, formele absolutului din noi difereau de multe ori..Eram simetrici in forme atit de diferite..Eram cum eram conformi cu noi insine..
Lumile s-au mai schimbat..Din ce a fost a mai ramas o urma de ideal..Ca o umbra, pe cer..Pierduta printre  traiectoriile stelelor ce isi urmeaza drumurile milenare..Eu ramin in locurile mele..Si stau la fel de singur sa observ tot..

No comments:

Post a Comment