Friday, May 1, 2015

Logica intimplarilor

Ne-am potrivit destinele printre cutele timpului..Ne-am construit viata din adaptari continue la societati mai mult ostile decit prietenoase..Am trecut prin multe..
Multe lucruri imi aduc aminte de perioada aia, a comunishtilor, din care Ro pare sa nu mai iasa..Si ma gindesc ca atunci m-am format, in vremurile alea de iarna sociala continua, singur impotriva tuturor mizeriilor impuse brutal, haotic, si continuu de creaturile alea cu idei cretine si limitate..Sin-gur..Fara absolut nici un fel de sprijin, sau aparare, pentru ca parca toti erau spalati pe creier, si super eficient drogati de propaganda aia incredibil de stupida si ieftina..Si toti erau gata sa-ti ia gitul daca te manifestai diferit de fiinta standard, construita  grobian, asemanator cu imaginile din creierul lor..Ce vina am avut? Adica, de ce a trebuit sa, si sa..
Am multe frici in mine, adunate, asa cum am si multe curajuri..Am adunat si idei, ginduri, o paleta frumos colorata de sentimente..Urile le-am uitat, voit cumva, pentru ca m-ar fi devorat pe dinauntru..Am trait dupa canoanele mele..Nu m-am impus, nu am jignit, si am incercat sa-mi ascund frustrarile si grijile..
Uneori trecutul ne mai viziteaza, ne mai priveste fix, si ne zimbeste enigmatic..Si atunci poate ca intelegem ca viata nu are nici o logica..Si ca toate se intimpla destul de intimplator..

No comments:

Post a Comment