Friday, May 1, 2015

Realitati dorite

Esti, uneori, in imaginatia mea..Imi apari simplu, asa, ca sa imi critici gesturi si atitudini, pe care eu le stiu foarte bine..Doar ca sa fii contra mea, si sa-mi spui lucruri pe care le stiam doar in subconstient..Ca sa-mi arati ca nu sint ce cred, si ca e bine sa-mi calc pe mindrie..Bun, fie ca tine..Las de la mine daca imi promiti ca o sa lasi si tu de la tine atunci cind ma doare tare..Doar atunci..Atunci as vrea sa ma incurajezi..Stiu ca nu e usor, dar iti cer o favoare ca raspuns doar, si nu tot timpul..Ca stii ca ma mai apuca si pe mine adversiunile cind imi vad sentimentele calcate in picioare..Si stii ca imi trebuie sa ma refulez, ca altfel explodez,  la nedreptatile astea atit de clare..Bun, si, in schimb, promit, iti dau spatii generoase sa ma critici cind sint fericit..Ca atunci sint linistit, si, orice mi-ai face, as accepta..
Stiu ca esti, si ca ma lauzi cind fac ceva bun, chiar daca, prin cuvinte se intelege altceva..Te simt si eu, chiar daca te ascunzi..Iti vad ochii..Si, cum tu esti sincera, iti intuiesc gindurile adevarate..
Acuma poate si eu sint un personaj in imaginatia ta..Unul care sa se poarte si sa simta asa cum vrei..Poate ca chiar ne iubim, eventual, in imaginatia altcuiva..Si poate chiar sintem fericiti..
E frumos ce putem trai in imaginatie..Pentru ca sint realitati dorite, cumva..

No comments:

Post a Comment