Saturday, May 23, 2015

Gesturile dintre lumi

Ascult Memories, si imi pare ca ma intorc inapoi in timpul de inceput al fericirilor..Parca ma plimb prin locurile acelea, atit de incarcate de atitea semnificatii..Si revad atitea secventze de imagini care se schimba..Si simt atmosfera de acolo, si de atunci asa cum era..Ma mai simt inca, inconjurat de toate cite am dorit, asa cum sint amintirile dupa ce memoria a prelucrat artistic evenimentele..Ma simt si la fel de emotionat..Imi sint atit de vii in minte toate..Am trecut peste ce a fost rau, atunci, am ocolit toate nereusitele cu curajul acelei virste..Si asta m-a ajutat sa uit si toate relele care au urmat, de atunci, si sa-mi revin la optimismul meu fundamental..
Ce bine e in liniste..In linistea din tine..Ce bine e sa te poti plimba, iar, printre toate cele deschise si doritoare de iubire..Ce frumosi sint ochii aceia curiosi care mai asteapta sa le povestesti..Si formele corpurilor, si peisajele pline de lumini care deschideau atitea drumuri in imaginatie..Si toata veselia unor simturi care adulmecau fericirile instinctual, cind se apropiau evenimentele atit de asteptate..
Ce frumoase erau gesturile acelea pline de gratziile fiintzei interioare, care doar iti sugerau, subtil, trairile profunde si insuficient aparate, si vizibile..Si care te faceau confident, aproape complice, la trairi care erau si copilaresti, dar si mature, si care nu s-ar fi vrut aflate..Ca si cind totul era limitat la noi..Si ca si cind privirile si gesturile erau prea pretzioase, ca sa fie vreodata aratate..
Da..Cred ca nu am stiut niciodata sa explic ce simteam cind vedeam acele gesturi..Le simteam doar finetzea delicata a unei timiditatzi care nu reusea niciodata sa mearga cu exprimarea pina la capat..Si ma simteam si eu, ramas, ca si exprimarea, la mijlocul drumului, si destul de nelamurit, chiar confuz..
Dar viata mi-a aratat multe drumuri posibile, de atunci, si pe care am mers..Pastrind in minte inca, gesturile acelea intrerupte, si suspendate intre lumi..

No comments:

Post a Comment