Saturday, May 9, 2015

Mecanismele lumii

Variantele de noi ramin in noi..Si le spunem doar atunci cind credem, sau simtim, ca pot fi intelese..
Nu e nimeni pe drum..Nicaieri..Sintem doar noi, cu proiectiile noastre..Nici o reflexie a niciunei oglinzi..Nici o raza macar..
Stiu ca am facut multe greseli, si niciuna scuzabila..Si stiu ca am ramas doar eu, sa le analizez, si sa le justifice..Desi, intr-un fel, stiu ca doar eu le pot argumenta..
Mai stiu ca, daca pot spune ceva, e pentru ca am reusit asta, dupa multe incercari..
Nu stiu ce curaj mai am..Am ramas ca sa pot privi ce mai poate fi imprejur..Totul e o suma a variantelor posibile..Lumea iti ramine ca atunci cind credeai ca toate sint identice..Si cind simteai ca poti fi acelasi care poate singur pricepe toate mecanismele lumii..

No comments:

Post a Comment