Thursday, May 21, 2015

Detalii salvatoare

Cind ne-am intilnit prima data eram destul de confuz..Venisem dupa multe incercari nereusite, si eram destul de deprimat..Aproape ca nu ma mai interesa nimic din ce fusese, si-mi blocasem mintea intre citeva ginduri de avarie..M-am simtit esuat, si cu slabe sperantze de a reveni..Ma lasasem dus de valurile vietii complet aiurea..Era prea mult intuneric peste tot..
Pina la urma, cine sint? Sau cine eram inainte? Pentru ca e simplu, cine sint deriva din cine eram..Mai greu e sa inteleg cine eram, ca de acolo pleaca toate..Cred ca eram o combinatie psiho-afectiva complicata, influentata de atitea: de ceilalti, de mine, de lecturi/filme, de experientze multe nereusite, dar si de unele succese pe urma carora am continuat drumul, de trairile atasate experientelor, de incercari/explorari in domenii noi si care imi infierbintau, mintea, etcetc..Aveam adunate destul de multe, si care ma dominau pe rind, aleatoriu complet..Cred ca de asta nu ma intelegeam, pentru ca nu exista nici o logica..Ma rog, nici o logica din cele pe care le stiam..Era altceva, pentru ca erau trairile mele care mi se intimplau..Si toata combinatia asta ma facea confuz..
Cum spuneam, cind ne-am intilnit prima oara eram intr-o stare ciudata, un fel de nedeterminare ametitoare.. Imi blocasem imaginatia, pentru ca incepuse sa ma chinuie, si lasasem mintea deschisa doar simturilor.. Am privit doar lumile prin filtre colorate, si am ascultat doar unele sunete..Apoi am inceput sa am curaj..Am zis ca nu pot sa ma izolez continuu..M-am decuplat de la tot, am aruncat in uitare durerile, si am pus iar imaginatia la lucru..Am inceput sa observ iar detaliile, cu acea curiozitate de demult..Si mi-am revenit..
Sint iar plin de energii..Si mai bine aparat de relele care vor veni..Am invatat sa-mi coordonez si indiferentza.. Sint iar pasionat de detalii..Sint multe, si uimitoare, pentru ca ele construiesc intregul..

No comments:

Post a Comment