Thursday, May 28, 2015

Optimismul inceputurilor

Timpul isi intoarce fata catre noi, pentru perioade scurte..Apoi pleaca sa priveasca altundeva..Si atunci pare ca am ramas sa ne privim singuri fiintele in alte oglinzi..Si imprejur mai sint ramase, parca, doar puncte din traiectoriile celorlalti..
Ma mir, uneori, de ce nimeni nu-si mai aminteste ce am trait doar eu..De ce energiile acelea uriase nu au trecut dincolo de mine..Mi-e asa de dor sa ma mai vad in ceilalti..Sa ma simt impreuna, si sa comunic orice, simplu si linistit, asa cum simt..Chiar si fara cuvinte..
Mi-e dor de starea de septembrie, cind ne asediau atitea nostalgii, si melancolii..Mi-e dor de tristetile alea abisale pline de atitea variante de viitor..Vreau sa fiu la fel de "atotstiutor" asupra a tot ce mi-a aratat trecutul, ca in clipele acelea cind, in naivitate, imi imaginam ca am atitea puteri, cit nu poate banui nimeni..
De multe ori ma gindesc daca nu cumva sint blocat in timp, in vremurile alea..Si ca fac excursii in timp, imbatrinind aparent doar..
E adevarat ca am vazut multe lumi..Lumi care au devenit ale mele, doar, si ale caror explorari le-am concretizat in contururi de amintiri..
Acuma mai sint intre lumi..Ma mai gindesc la ce a fost ca sa amuz..Imi amintesc doar ca sa-mi mai vad zimbetul in oglinda..Pentru ca, dupa toate, mai am multe de explorat..Si pauzele pentru regrete le scurtez, pentru ca am multe de facut..Variantele posibile imi zimbesc asa frumos..Si eu, la rindul meu, zimbesc destinului, ca sa ma trateze si el mai prietenos, pe cit posibil:)..

4 comments:

  1. Toate au rostul lor....
    Daca am stii ca ceea ce ni se intampla este cea mai buna varianta a ceea ce ar fi putut sa ni se intample... Dar...
    Ca tot te-'aud' cu-acele variante de care pomenesti. atat..

    ReplyDelete
  2. Sint puncte de vedere, cind sintem veseli le vedem pe toate roz si frumoase:) Lasa ca e bine sa fie aratate si zonele roz, ca sint prea multe pete intunecate in viata asta.. Si macar sa avem ceva frumos de care sa ne amintim..

    ReplyDelete
  3. Eu nu vad rozul [:blushing:] :) S-ar putea sa te dezamagesc ...prin dezvaluirea asta. ..Si erau catusile alea cu puf roz.. stiu......... :| .

    ReplyDelete
  4. Asa, rozul asociat cu jucariile erotice:)))..Merge, desi e o culoare cam stridenta si insuficient evoluata:))..Eu am zis de roz ca de un simbol de fericire, sau macar de culoarea cu care fericirea vopseste realitatile, culoarea extazului (care poate fi si erotic)..
    Mai zi de amor..Zic asta ca eu am fost socat de cita ura exista inca..Oho..Eh..Am vazut citeva documentare despre razboiul 2 mondial..Cum s-a macelarit lumea acolo pe ea insasi, nu s-a intimplat cred, niciodata in istorie..E socant, si incredibil..In fine, mai bine sa ne gindim la chestiile roz..

    ReplyDelete