Friday, May 22, 2015

Cel ramas

Pe deasupra, cerurile se invirt paralel..Linistea s-a asezat in fulgi pufosi, peste tot..A venit iar vremea gindurilor uitate..Cind ne aruncam unul altuia linistile din priviri, si cind ne simteam devotati, ca doua statui clasice, asezate pe aceleasi locuri fixe, din acelasi muzeu..Am ramas la fel, cu aceleasi forme prin care inca mai trec unele priviri..La fel de singuri, si expusi..
Cred ca marele regret al vietii mele e ca nu am putut niciodata sa continui o relatie dincolo de nivelul acela al inceputurilor.. Pentru ca dupa discutiile generale despre tot, urmau cele despre propriile fiinte, tot asa, la general, dupa care eu incercam sa filosofez..Si aici simteam ca lumea ori nu poate, ori nu vrea..Si atunci ma simteam in plus..Mi se parea ca sint ridicol in absolut as fi incercat..Eram efectiv in plus, si atunci ma retrageam..Nu mai conta nimic..Nu mai era nimic de demonstrat, si nimic din ce fusese la inceput..
Dar mi-am revenit, tot timpul..Si am incercat sa imi imaginez ca va urma altceva..Si am ramas cu ce mi-am imaginat, pentru ca urma altceva, dar la fel..Ce ironic..
Acuma sint la fel..Mai am in amintiri dorintele de la inceput..Mai privesc lumea asa, ca atunci, si incerc sa ma bucur de fericirile mici si adevarate..

2 comments:

  1. Mai.. nu exista (nici macar) cuvinte cu care sa te compatimesc....de mi se face si jena....
    Da.. Nu toti inteleg.. Sunt foarte putini cei ce o fac si care practica cu adevarat (,la modul real, in fapt) iubirea. Si ca sa practici ..Iubirea .. Poate.. cine stie?, Trebuie sa o cultivi intai. Si ploaie... Ploaie sa ai din belsug - ca sa cresca.. Sau, un cer cenusiu . Si nu ma mai lungesc aici. :) , :)
    Aaaaaaaaaa!!!!!!! Si eu am crezut ca oamenii sunt grupuri izolate (de babuini, profilul-muncitoresc-si-ambitios, discretii, vigurosii... s a m d... Le cautam tot felul de pretexte si justificari. Pana cand m-am vazut super-multumita cu rezumatul _ "viii" si "mortii" (nu inspirata -nicidecum- de tevatura biblica din popor; doar ca asa simteam eu).

    ReplyDelete
  2. E o combinatie ciudata care ne inconjoara..Ca par izolati, sau sint exceptia care confirma regula, ei sint aceiasi, la fel, peste tot..Si fac, si desfac firele sociale, ca isi permit..Sint oportunistii fara scrupule care au fost dintotdeauna, prostii arogantzi care pun stapinire peste toate..Cu ei nu poti sa te pui, pentru ca vei pierde, ca nu ai ce au ei..
    Iubirea e altceva..E opusul a tot ce se intimpla..

    ReplyDelete