Friday, May 1, 2015

Body language

Hai sa spunem ca postul asta e pentru 18+, ca are in el unele chestii mai putin ortodoxe (cum se zice), cum am mai scris unele posturi mai demult, dar tot asa, cu atentionari..Bun..

Pe traseul asta al vietii mele am discutat cu persoane feminine, diferite subiecte, de la filosofii, la ginduri, trairi, amintiri, absolut de toate, din cam orice domeniu posibil, si imposibil, totul deschis, cu cartile pe masa, cum se spune..Dar, cind era vorba despre amor, ei, aici era altfel..Reactiile erau  mare parte ipocrite, dupa umila mea parere, pentru ca le simteam in tonul spuselor..Bine, intelegeam, cumva, pentru ca toate aveau la baza "educatia" noastra in stilul epocilor trecute, cele in care era ilegal avortul, iar informatia era cvasi-deloc.. Dar ce mi s-a parut absurd, era ca stilul ala stupido-pudibond de manifestare se continua si in epoca asta a deschiderilor aproape ginecologice, as putea zice..Ma rog, poate si din auto-aparare lucrurile stateau asa.. Si ipocrizia manifestarilor era uriasa, pentru ca simteai ca dincolo de bariera asta a reactiilor de zina pur-virgina cam statea, de multe ori, o perversitate frustrata:)))) Scuze, dar cam asa era realitatea pe care am vazut-o eu..
Chestia e, cred, sa nu ne ascundem dupa degete..Pentru ca toti avem organe genitale atasate, si instincte in creier, ca drivere..Si avem fantezii multe..Sigur, nu le exhibam, ca idiotii, in fata oricui..Dar, uneori, cind vedem ca putem, le mai eliberam, totusi..Bun..
Sa revenim..Am zis de amor..Pentru mine, mare parte din substantza amorului e in jocurile erotice, cele in care se foloseste multa imaginatie.. Na, asta e parerea mea..Nu trageti in pianist:))) Sau in cei cu imaginatie care poate lua si forme artistice:))
E mult de zis..Viata noastra complicata ne-a format intr-un fel anume..Si noi ne manifestam exact asa cum sintem:) Daca nu direct, macar dam de inteles cite ceva, printre rinduri..Adica prin body language..

2 comments:

  1. Ba i,.. Ia zi-mi si mie un astfel de joc (titlul,macar) ca sa-mi fac asa.. macar o idee.:)) :)

    ReplyDelete
  2. Bai, nu po'sa zic aici, ca se strica netu':)), da-s mistoace ca-s intre 2 adulti care-s de acord..Ele aduc condimente in ciorba vietii, ca si asa toate-s rigide si monotone..

    ReplyDelete