Tuesday, April 1, 2014

Trairi posibile..

Vezi tu, variantele de versiuni se amesteca printre versiunile variantelor..Iar noi raminem uimiti, printre toate, cautind sa intelegem ceva, si sa exprimam variantele noastre, proprii, care sa isi caute, cumva, in mintea celorlalti posibilitati posibile de logici probabile..
Merg si eu pe drumuri posibile..Asa cum as merge prin realitate..Sau prin realitatile din mintile celorlalti..Spun ce simt ca e autentic..Si ma las purtat pe drumurile propriilor mele posibilitati..Sint ce doar sint, acum, asa cum sint eventual imaginabil..Fiinta care si-a spus existentele simplu, fara sa creada ca totul, imprejur, a fost, cumva, altfel..Sint asa, ca un fel de rezultat al celorlalte lucruri, atit de bine intimplate, atit de demult..
Poate m-am schimbat, nu? Poate mi-am mers pe propriile drumuri, pe care le stiam posibile, ca sa incerc sa-mi imaginez celelalte variante..Ma simt bine sa filosofez, si sa construiesc variante de posibilitati eventuale..Ca si cind as fi la un concurs de imaginat variante de existente, asa, ca si cind ar fi fost posibile..
Tu, eu, lumi, posibilitati eventual acceptabile..Spatii intelectuale in care se pot desfasura toate, si toate a fi luate in considerare..
Sint, o fiinta..Si tu, perfect la fel..Care se amesteca printre celelalte..Un om, asa, o traire, ceva ce si-a aratat tot, cu extaz, si determinare..Ca si cind si-ar fi dat seama ca e unica varianta pe planeta..

No comments:

Post a Comment