Monday, April 14, 2014

Evolutiile posibile

Civilizatia asta a noastra e una a imaginii, pentru ca transmite, asa, enorm de multa informatie..Eu sint inginer, de formatie..Am studiat mult abstract, si toate elaborarile astea le-am asociat cu eurile mele..Am invatat formule, si logici, cit sa acopere muuuult din dorintele posibile de cunoastere..Dar, ca om, am avut nevoie de concret, sub toate formele palpabile, fie ca sint diagrame, grafice, imagini, orice..
Am facut designuri mecanice, sub forma de modele in 3 dimensiuni, oricit de simple, sau complicate, si asta mi-a placut enorm..Pentru ca toate mi s-au parut extensii practice ale unor conceptii..Si, sincer, crede-ma, nimic nu e mai adevarat decit modelul ideal si perfect al unor ginduri pe care, doar tu, in singuratate, le ai..Sublimate in modele..3D..
Vad ca acuma e dezvoltata din ce in ce mai mult constructia unor piese complicate pe imprimante 3D..Foarte frumos..Si asta e o varianta de mare viitor..Dar, pentru asta iti trebuie designeri talentati..Ceea ce ma face sa zimbesc, sincer..Pentru ca simt ca toate se intorc la natura proprie a omului, aceea de creator..
Daca vrei, iti povestesc..O constructie presupune o schita, un contur inchis, pe care sa-l translatezi, sau sa-l rotesti imprejurul unei axe..Si, la care sa-i adaugi alte entitati, fie ca-s cu adaugare, sau indepartare, de material, in acelasi fel..Dupa, care, construiesti desenul technic al obiectului, sau ansamblului..E simplu..
Bine, mai sint tot  felul de artificii, sau patternuri, dar, in esenta, constructia e o chestie de metode..
Ce ma mira e ca, inca, astazi, lumea, pare sa nu inteleaga ca expertii sint o parte fundamentala a lumii..Si ca toti cred, asa, in prostia lor, ca doar ei stiu ce se potriveste..Si e asa de trist, hmmmm..Na, nu toti au suficienta imaginatie..Dar, asta, cumva, o sa se modifice, in timp..

No comments:

Post a Comment