Wednesday, June 26, 2013

Urme pe nisip

E fluid..Peste tot..Ne acopera stropii de timp, si de spatiu..Veniti dint timp, si spatiu..Ca bucati de univers care vin continuu..In siruri liniare..De ale caror nestiuturi speram sa ne ferim, acoperindu-ne inocentzele.. Incercind sa ne aparam..Sintem naivi, si trecatori..Iar lumea, atit de rece..Sintem vulnerabili..Iar sferele spatiale atit de perfect construite..
Vezi, imprejur e la fel..Acelasi priviri, printre sfere..Aceiasi ochi care ne ocolesc inteligent, ca sa ne intilneasca..La fel de sferici ca stropii care vin continuu..
Pasii urmeaza celorlalti pasi..Pasi inceputi pe un drum-traiectorie fara scop..Pierduti..Ratacitzi..Pasii-pasi, care isi acopera trairile cu armoniile amagirilor venite de dincolo, de atit de departe..Ca sa apere fiintzele de dinauntru, cele atit de fragile..Pasii eterici, fara inceputuri, si sfirsituri..Galactici..
Pasii mei, uneori, imi erau uneori, atit de prieteni..Atunci cind imi visam trecerile adevarate..Si cind stiam ca pot deveni atit de mult..Pe urma, parca, pasii mi-au imbatrinit..Si m-au incetinit..Un timp..Cit sa ma simt, si eu, la fel..La fel de batrin ca si ei..Sau ca si felul in care erau priviti, si analizati..
Pe urma am simtit ca anotimpurile s-au schimbat..Acum, e cald..E trecut de amintiri..E amestec de lumini calde..Cu rasuciri de curbe-corpuri si tresariri imaginate..E timp de tropice-turcoaz in trecere printre lumile noastre imaginate..E vis lichid pe care il vedem imprejur..E parte din ce am fi visat sa fim..E eul nostru, impreuna..E parte din ce ne e atit de imprejur..
Mai vad verdele crud, si tropical..Parte din fiintele mele, care si-au dus bucuriile, si tristetzile, pe malurile acelorasi oceane..Si si-au plimbat sperantzele tot atunci..Si ma vad in sperantzele acelor vremuri si turcoazul acela atit de ravasitor..

No comments:

Post a Comment