Wednesday, June 26, 2013

Intrebarile fiintzei timpului

Vezi tu, eu sint un muritor, ca si tine..Si nu prea stiu cum sa ma raportez la timp..Pentru ca el e infinit..Bine, am spus si eu, despre mine ca pot fi la fel de infinit, ca el, timpul..Desi eram foarte constient ca nu as fi putut niciodata fi..dar am spus asta, ca sa incerc sa fiu altfel..Ca sa incerc sa trec peste bariere..Ca sa mi-l apropii, cumva, pe timp..Ca sa incerc sa ne imprietenim..Desi, na..
Vezi tu, el timpul, e arogant..Nu ne intelege..Ci doar ne priveste, de deasupra..In felul lui, rece..El este, si se simte atit de bine cind trece peste tot..Absolut tot..Tot ce a fost, si va fi..
Noi am inteles cite ceva din ce am trait..Si asta nu ne-a facut mai buni..Doar mai adaptati, cumva..Si mai capabili sa vedem, printre rinduri, cine sintem, de fapt..

No comments:

Post a Comment