Thursday, June 6, 2013

Catzeii dulailor

Oamenii sint la fel peste tot..Statistic vorbind..In orice societate “standard” e acelasi procent de genii, de dobitoci, de rai, de etcetc..Oriunde pe planeta asta..Acuma, si societatile difera intre ele prin stilul propriu cultural, sa zicem.. Acuma, intr-o societate care incurajeaza educatia, bineinteles ca creste procentul alora dashteptzi..Sau, intr-o societate primitive si saracita creste procentul hotzilor, samd..Depinde ce incurajeaza societatea respective, pe directia aia creste procentul..Dar oamenii, de oriunde ar fi, seamana intre ei..
Zic asta pentru ca la scirbici am un shefache (indirect) un fel de flendurache tinar si care se crede dashtept si competent in prostia lui (ca e semi-educat, suficient cit sa nu-si prinda urechile in chestii complicate), daaaaaaaar care e catzelu shafului..Sau chiar ciinele..Iar astia de tipul asta sint cei mai rai din toti..O, da..Tre’sa fugi de ei ca de cutremur..Ca-s veninosi, nene..Si au credibilitate la shaf, ca de asta e catzelul lui..Sau ciinele..Si cu cit e mai prost si mai rau, cu atit e mai fericit shafu’ si mai nefericiti ceilalti..Acuma depinde si de cit de dashtept e si shafu’..Ca-si alege colaboratorii dupa cit il duce mintea..Aia e.. In fine, n-am nimic cu catzeii, ca au si ei rolul lor in intreprindere, cred..Acuma daca subalternii de tipul lor ar fi corecti, nu m-ar afecta..Dimpotriva, am putea colabora foarte bine..Numai ca tre’sa ai si norocul sa-i intilnesti..Iar eu nu prea pot sa ma laud..
Sint subiecte care nu-mi fac placere, printre care si asta in care ma iau de idioti si rai..Pentru ca nu vreau sa ma gindesc la ei, ii vad tot timpul peste tot, si nu doresc sa-mi invadeze si spatial meu mic de aici..Dar na..Scriu ca ma eliberez de imaginea lor din minte..Sa-I fac de ris in public..Hahaha..De parca le-ar pasa..Lor sau altora..Sa-i ia dracii le doresc..Sincer..

No comments:

Post a Comment