Sunday, June 23, 2013

Semne identice

Stiu ca fiecare vede lumea in felul lui, propriu..Si daca eu spun lucruri despre cum vad eu lumea, s-ar putea sa fie diferit..Si ceilalti s-ar putea sa se distantzeze de mine, de omul din mine, pentru ca am propria mea viziune..E bine..Si e sanatos, ca sa avem fiecare un altfel de a privi tot..Nu ma deranjeaza..Ba chiar imi place sa vad o infinitate de feluri de a analiza ceva..Sau altceva..Si sa ma puna fatza in fatza cu alte realitatzi, la care nu m-am gindit..Chiar as vrea sa vad..Pentru, ca, atunci, as simtzi ca nu-s singur printre unele viziuni..Si ca am putea comunica..Si am putea sa simtzim altceva, impreuna fiind..
Nu sint vizionar, si nu pot sa citesc semnele nevazute..Recunosc..Am limitele mele, si dorintzele mele..Vad doar ce pot, si ce inteleg..Restul pot ramine confuze..Poate ca li se arata altora, cu mai mult talent la anticipari..Mie, insa, imi ramin nestiute..Si cred ca e bine sa fie asa..

No comments:

Post a Comment