Wednesday, June 26, 2013

Gesturile acoperite de timp

Am trait gesturi..Le-am construit..Am stiut cum le putem construi, privind la ceilalti..Am copiat, incercind sa devenim oameni-gesturi..Uitindu-ne, si reflectind..Identic..
Sintem clone de lumi, din lumi..Refacem stiluri..Ne invirtim..Inventam ce s-a descoperit demult..Adaugam doar piese de eu-ri contemporane..Detalii..
Uneori, cind ma privesc in oglinzile in care ma pot privi, inca, vad trasaturile atitor generatzii..Si trairile lor..Si simt, cumva, strigatul de dincolo de timp..Pe care si tu il poti vedea..Si toti ceilalti..
Iti imaginezi cite generatii au fost inaintea noastra? Citi oameni care ne-au semanat? Cite suflete, cite dorintze, cite trairi? Poti sa-ti imaginezi? Si daca da, ce simti?
Sintem generatzii trecatoare, care se succed..Traim in lumea asta, de acum, care e, si ea, in evolutie, si transformare continua..Daca ne-am fi nascut mai demult, am fi trait altfel..Daca ne-am fi putut naste intr-un viitor indepartat, am fi trait altfel..
Sintem suflete ratacite de timp..Intre limitele acelorasi spatii..
Stiu, daca iti spun ca esti, ca si mine, muritor in secolul asta, ai sa-mi spui ca nu sint original..Si recunosc ca nu sint..Dar iti imaginezi, tu, acum, cite mii de generatzii ai in trecut, si cite, in viitor? Intelegi, acum ce mii de ani de evolutie vor urma, fara ca tu sa le vezi?
Da, lumea va merge inainte..Cumva..Si fara sa-i pese de noi..Asa a fost dintotdeauna..Si, asa va fi..

No comments:

Post a Comment