Wednesday, June 5, 2013

Revelatii de Miercuri

Cind eram mai mic am avut o revelatie..Nu mai tin minte pe unde eram..Stiu doar ca am constientizat ceva concret, nu mai stiu ce..Dar am vazut, am pipait, mirosit, nu mai stiu daca gustat, dar in capul meu s-a construit obiectul in toata realitatea lui..Si am zis: asta chiar exista..Apoi m-am gindit, daca un obiect exista, inseamna ca si celelalte de linga el..Si exist si eu, cel care le simte si percepe..Eu exist? Exist..Incredibil..Chiar exist..
Descartes a ajuns la concluzia existentei prin faptul ca are dubii-deci rationeaza-deci exista..Adica exista si ca spirit, nu doar ca-corp..La mine a fost un pic invers..Eu am constientizat doar partea fizica a lucrurilor..Era ca si cum iesisem din corpul meu, si admiram tot ce era imprejur..

No comments:

Post a Comment