Wednesday, June 5, 2013

Sefi si ingineri

Eu de cind ma stiu am avut sefi, tot timpul..Era cineva deasupra mea care imi dicta ceva..Si, incetul cu incetul am inceput sa am alergie la chestia asta..Si ma gindeam ca na, asa o fi trebuind sa fie, ca cineva sa supravegheze, ca treburile sa mearga bine..Iar cultural vorbind, in istorie au ramas cei care au fost mari conducatori..
Bun..Eu urasc sa conduc masina, din cauza chestiilor socante din trafic..De asta astept sa se puna in comert un robot-sofer..Si zicind de robotul asta, mi-a venit in cap idea cu “conducatorii”..Adica asa cum soferii vor fi inlocuiti de roboti, poate ca si conducatorii vor fi inlocuiti de computere, cine stie..Poate va fi mai bine, pentru ca masina e mult mai corecta..Si eu m-am cam saturat de toanele unora..Si, poate, cu ocazia asta se va reconsidera si scara de valori..Ca si inginerii merita un loc mai sus, cred..Pentru ca tot ce exista imprejur a fost gindit de un inginer sau arhitect.. Bine, nu vrem sa minimalizam scientificii sau inventatorii, cei care au teoretizato-experimentat..Dar na.. Nici nu vrem sa consideram ca toti inginerii sint exceptionali, pentru cam am vazut multa idiotzime cu diplome.. Si totusi..Gindirea inginereasca e cea mai concret-aplicata..Bazata pe stiintele exacte..Unde nu exista interpretari subiective decit foarte rar..

No comments:

Post a Comment