Thursday, June 13, 2013

Concept technicalities

Zilele astea m-am plictisit ffffff mult..Gasisem un site cu multe filme, am revazut niste Bonduri, ceva comedii, si gata..N-am mai avut rabdare..Si, cautind pe net am gasit niste chestii..Care, mie cel putin mi s-au parut fantastice..Mergeti pe youtube, si dati search de exemplu "concept car" sau "concept yacht" sau "concept.." cu orice va trece prin cap, si va apar tot felul de modele futuriste de orice..Ca e masina, yacht, submarin, avion, elicopter, sau yacht-submarin, masina-avion, etc etc, orice combinatie va avea rezultate incredibile.. Pentru ca sint modele de ceva-uri care arata ca niste nave spatiale, toate, cu deosebirea ca sint mai mari sau mai mici, merg pe pamint, sau apa, sau zboara..Dar ce e acolo..Parca-s aduse direct din filmele SF..Na, mai e lume cu ceva imaginatie:))
Eu visez sa am un concept de tramvai..Care sa mearga si pe sine, si pe linga sine, sa aiba si picioare mecanice cu care sa alerge, sa mearga si pe apa, si pe sub apa, si sa si zboare..Decit..

No comments:

Post a Comment