Sunday, June 23, 2013

Sexe si treceri

Tu, esti tu, in oglinda eu-rilor..Eu sint eu..Toti sintem o alternativa..Si ceilalti. Toti am trecut prin tot..Si, vazindu-ne in oglinzi, am inteles..Ce am vazut reflectat a fost o imagine..Un alt eu..Atit de asemanator..
Vad, de multe ori fiinta mea reflectata..De o oglinda care, si ea, are perspectivele ei..
Te-ai vazut gol in oglinda? Ce crezi? Cum te vezi? Ce e dincolo? Ce perspective?
Am trecut prin atitea..Fara sa putem anticipa..Am mers inainte, cu sperantza, ca o masina de lupta..Visind..Si crezind ca am putea darima zidurile trecuturilor..Doar..
Sintem copiii trecuturilor..Care au incercat sa invete sa treaca peste bariere..Fara sa stie exact, cum..Mergind inainte, si invatind..
Nu mai stiu..Si nu am stiut..Nici atunci, si nici acum..Am incercat..Prins intre lumi..Si eu, ca si tine.. Trecator..Singuratic..Privind imprejur..Si incercind sa-mi imaginez..Cu frica omului care nu intelege..Si singur..Pe toate intinderile astea atit de aride..Si arid de singur..
Am facut pasi..Ca tine..Pasi neclasificatzi..Nestiutzi..Doar ai mei..Pasi prin timpul meu..Prin timpul fiintelor mele cele atit de fragile..
Ma uit si ma vad..Am 2 bratze, 2 picioare, un trup, git, cap, amprente, linii de fire..O fiintza care supravietuieste..Un corp..O fire..Daca as fi o fiinta feminina as fi altfel si fizic, si psihologic..Dar, ca om, cred ca as fi fost acelasi..De fapt, cine stie ce destin as fi avut..Habar n-am.. Sint asa, pentru ca asa a fost sa fie..Un om, cred..O umbra pierduta printre ceilalti..Oameni, si ei..Cu sexe aleatorii..Cu firi..Cu senzatii..Cu trairi..Cu atitea asteptari..Si cu atitea resemnari..

No comments:

Post a Comment