Monday, June 17, 2013

Alte aceleasi

Tocmai mi-au tras-o macacii si babuinii..Si trebuie sa-mi caut alt job..Cum spuneam, se meritau, si eu nu prea aveam ce sa caut intre ei..Conspiratiunea idiotilor functioneaza..Mai nene, da ce agresivi sint..Si aia de erau absolut contra mea, dar mai ales contra bunului simt (cred), erau niste bosorogi pacaliti, prosti, depasiti, si inraiti..Bine, o adunatura amestecata, de rahatzi pansatzi, complet incapabili sa se adapteze, dar capabili de orice porcarii doar ca sa nu-si dea lumea seama ca sint depasiti, si ca nu mai au ce cauta acolo..Problema e cu sefii..Ca, din ce am trait pina acuma, toti i-au crezut pe dementzii aia..Sint mina in mina, se sprijina intre ei, fac ce vor in compania lor..Cel putin in companiile mici, asa mi s-a intimplat..Si nu ai ce sa faci, ca e compania lor, si e dreptul lor..E o vorba: te amesteci cu taritza, te maninca porcii..Oho, ce adevarat..Dar cum poti sa separi, si sa alegi doar ce ti se potriveste, cind e criza, si joburile nu sint atit de multe?
Tin minte ca si aia cu care am lucrat, desi erau de treaba, le era si lor frica pentru jobul lor? Si, iti dai seama ca nu aveau curaj sa spuna adevaruri, pentru ca, na..Nu-si riscau jobul, asa ca erau in stare sa si minta pentru a nu fi dati afara..Ca oricum isi dadeau seama ca, ar fi greu sa-si gaseasca job, si tineau cu dintii de ce aveau..Un comportament clasic de tirituri..Care ar fi capabili de cam orice..Absolut orice..
In fine, pentru mine orice sut in cur a fost obligat-fortzat un pas inainte..Nu m-am plins de asta..Dar am incercat sa nu las greatza ce era inevitabila, sa ma determine sa abandonez..Nu mi-e frica de nimeni, si nimic, si o sa-mi continui drumul meu..Or mai fi niste profesionisti care au nevoie de serviciile mele, de profesionist.. Ce am trait as putea spune ca a fost destul de dezgustator..Caractere separate, si obligate sa accepte..
Am trait multa vreme cu un sentiment de sila profunda..Sau scirba..Pentru tot ce trebuia sa accept..Na, acuma sint liber..Sa vedem ce ne rezerva viitorul..

2 comments:

  1. Da... nu este o situatie tocmai fericita... Cand ramai fara job, oricat ai fi de increzator in fortele proprii, te gandesti cu ingrijorare ce va urma... Desigur, exista intotdeauna si sansa de a gasi un loc de munca mult mai bun si mai linistit... Iti urez succes si rabdare...

    ReplyDelete
  2. Multumesc frumos, sper sa gasesc un job mai interesant, sa vedem ce va fi..E normal sa iti fie frica, pentru ca esti in aer, si nu stii ce naiba sa faci..Ca te gindesti, cine stie peste cine mai dai? Sint tot felul de exemplare, si chiar prin posturile de sus la unele companii..Dar e si lume normala la cap..In fine, sa vedem, a zis orbul:)

    ReplyDelete