Sunday, June 9, 2013

Letargie leshinata a-temporal-localizata

M-am invirtit iar in cerc..Nu m-am gindit la nimic..Nu mi-am mai propus nimic..Mi-am pastrat doar traiectoria circulara, perfecta..Am simtit doar forta centrifuga, si greutatea, cum mai trageau de mine..Atit.. Mi-am savurat linistile si singuratatile..Nu am mai incercat sa alerg prin locuri necunoscute..Mi-a fost mai bine in echilibru..E bine sa plutesti printre toate..Si sa te mai lasi dus de curentii de fluid, din curiozitate..Sa vezi unde poti ajunge..
Tin minte ca uneori, aveam senzatia ca zbor..Ma opream, si sufletul decola pur si simplu, urca perfect vertical, apoi cobora, brusc, inapoi in corp..Simteam ca, de fapt, cumva, acolo sus, traiesc..Si, pe pamint sint doar in excursie..
In fine, a mai trecut un weekend lenesh..Un timp umplut artificial, cu efemeritati..Nu am gasit nici o sursa de entuziasm..De ce e apatia asa de mare? Lumea asta s-a autoblocat in propria ei necunoastere..E rigida ca un bloc compact, in care toate sint fixate de reguli si clisee..In fine..
Ma simt ca o oaie neagra, intr-o turma complet gri..Behehe..Ce buna e iarba asta fara E-uri..

No comments:

Post a Comment