Wednesday, June 12, 2013

Stari influentate

Si ca tot am vorbit de stari, cred ca starea e functie de ce ti se intimpla..Si de cum se comporta cu tine toti maimutzoii (ca in afara de mers biped au putine caracteristici de homo sapiens sapiens)..Sint zile cind multe usi se trintesc, multe chestii se izbesc, lumea vorbeste rastit, apoi iar izbeste, iar busesc usi..Cel putin macacul descreierat din spatele meu (ca asa se comporta) izbeste tot timpul, ma mir ca-i rezista keyboardul, si ca ceilalti mai normali nu-l taxeaza..Dar are drepturi si el, ca toti oamenii, si in vremurile astea de politically correctness, ipocrizia e mare nene..Nu ai cum sa-l taxezi pe nemernic, ca e egal cu tine..Asta e..Ca nemernicii astia sint si smecheri, adica calca pe drepturile tale, dar stiu unde sint limitele drepturilor tale, si stiu unde sa se opreasca..E buna democratia asta cind ai de-a face cu lume normala la cap..In rest, na..Ma gindesc, oare cum va evolua societatea asta, cum vor evolua mentalitatile? Pentru ca legile care exista acuma “reguleaza” mersul social, dar sint inca la inceput, cred..Ar trebui legi, sau un sistem de legi mai bine targetate..Nu stiu cum sa zic..Mai aplicate acolo unde trebuie, mai flexibile..Adica sa-i rupa pe rai (sau pe aia care vor sa faca rau), clar, sa fie ultra dure din punctul asta de vedere,  si sa fie mai tolerante cu greselile mici si naïve, din necunoastere..Desi, o lege e universala, si n-ar trebui sa admita exceptii..Ma rog, n-am studiat dreptul, si poate ca filosofia lor e alta..Dar am simtit pe pielea mea citeva magarii pe care mi le-au facut altii..Altii cu exact aceleasi drepturi ca ale mele..Bine, nu erau magarii mari..Dar oricum, atita vreme cit eu nu fac, nu inteleg de ce sa accept..Si mai e ceva; daca ripostezi cind ti se face o magarie, risti ca tu sa ti-o iei, in timp ce creptinul care ti-a facut-o iti rinjeshte binevoitor..Na, impartim lumea asta cu tot felul de bipezi..Care mai de care mai egal..

No comments:

Post a Comment