Friday, June 28, 2013

Hai

Hai sa ne plimbam..Sa lasam in urma toate..Sa uitam cine am fost..Sa uitam tot ce ne tine legati de ceva..De orice..Sa mergem inainte, privind spre orizontul ala atit de orizontal, si sa visam ca sintem altcineva..Pur si simplu..Sa visam ca ne-am nascut in alt spatziu si timp, si ca avem alt destin..
Hai sa ne depasim conditia..Hai sa fim ce ne-am dorit..Sa ne construim lumile proprii, din piesele pe care le vedem..Si sa devenim ce vom putea, uitind un trecut care e atit de neplacut..Nu? Hai sa..Pentru ca..

2 comments:

  1. Nu sunt ce par a fi -
    Nu sunt
    Nimic din ce-aş fi vrut să fiu!...
    Dar fiindcă m-am născut fără să ştiu,
    Sau prea curând,
    Sau poate prea târziu...
    M-am resemnat, ca orice bun creştin,
    Şi n-am rămas decât... Cel care sunt!...

    Ion Minulescu

    :)

    ReplyDelete
  2. Sintem ce sintem, uneori sintem ce parem, alteori ce li se pare altora ca sintem..Lumea ne vede in toate felurile, posibile si imposibile..Fiecare cit poate intelege..
    Multumesc frumos pentru commenturi:)

    ReplyDelete