Monday, June 17, 2013

Nou

Vezi tu, orizonturile sint la fel de orizontale..Au ramas stabile..Doar celelalte s-au mai schimbat..
Inca nu-mi pot imagina adunatura..Tot, toti impreuna adunati in contra ta..Fara sa le fi facut nimic..Esti altfel, iti asumi..Sa fii trimis inafara, pur si simplu..In afara bilciului dezgustator, in care ard toate interioarele..
Te uiti..E arid, e fierbinte si uscat..E monstruos drumul..Plin de furtuni de nisip..Plin de nisipuri miscatoare..Si de amintirile unor trecuturi-esecuri..Vin din urma toti demonii..Si esti la fel de singur..Ochi in ochi cu tot ce imaginatia ta a anticipat, demult..
Poate ca acum lumea se traieste altfel..Habar n-am..Poate se traieste in ritmul unei neajutorari asumate.. Suficiente propriului insusi..Stabil in propria suficientza dezgustator-scirboasa..
Nu ma pricep sa evaluez lumea..Sau macar pe cea care mi-a fost palpabila..Pentru ca mi-a fost scirba suficient de mult, sa incerc sa ma feresc de asta..Nu am, si nu voi..E in afara mea..Pentru ca, pentru mine lumea e altfel..Difera fundamental de felul cum o privesc ei..Sintem diferiti..Sintem clase diferite..
Stii, tiriturile se definesc prin verbul "a tiri"..Ei se tirasc, si incearca sa-i tirasca si pe ceilalti in propria lor mizerie..Si trebuie sa fii ca ei, ca sa te lasi tirit..Altfel te separi..

2 comments:

  1. Turma te miroase imediat... daca esti in afara ei precum conceptii sau daca crezi in alte valori si refuzi sa-i canti in struna, te va alunga fara sa poti face ceva. N-ai de ales decat supunerea oarba sau "pupincurismul", ori singuratatea... Intotdeauna am spus ca este greu pentru cineva care are demnitatea de a nu impartasi opinii ale unui grup, opinii in care nu crede. Va fi mai tot timpul singur, sau va fi obligat daca nu poate trai altfel, sa-si creeze propriul grup,incercand sa se transpuna in portura unui formator de opinie. Eu, cu tot riscul, am ales singuratatea.

    ReplyDelete
  2. Asa e, te simt daca nu esti ca ei, si mai ales ca ei sint o gashca, se cunosc bine, si stau in zeama lor, ca acolo se simt bine..Nu prea ai ce sa faci, ca daca te izolezi de ei, vor incerca sa scape de tine..Trebuie sa simulezi cumva ca esti cu ei, ca sa-ti pastrezi jobul, dar conteaza si cit compromis cere asta..
    Singuratatea este singura optiune, daca functioneaza..

    ReplyDelete