Tuesday, June 25, 2013

Inca amintiri

Vezi tu, cum am zis de atitea ori, toti sintem diferiti..Simtim altfel, gindim altfel, percepem altfel..Sintem altfel..Spun asta, pentru ca, de multe ori, ce simteam eu, parca nu simtea nimeni..Adica eu ma entuziasmam la unele "chestii" care pe foarte multi ii lasau reci..Si chiar nu intelegeam de ce..
Cind eram adolescent ma mai indragosteam, uneori..Nu stiu sa explic cum, sau de ce..Dar vedeam fetze frumoase, corpuri armonioase, gesturi, atitudini, sau feluri de a fi care mie, cel putin, imi sugerau sensibilitate, trairi profunde, o altfel de intelegere a lucrurilor, care, toate impreuna imi dadeau fiori..Si ma extaziau cumva.. Adica ma faceau sa cred ca fiintza asta care arata asa, care spune asa, care se comporta asa, ar fi altfel decit ceilalti..Altfel intr-un sens care, firesc sau nu, aluneca spre erotic..Sau sublim..Sau, poate mai mult..Poate un mic divin..Poate..Adica asa percepeam eu toata compozitzia asta..Si ma facea sa cred ca..Bine, asta era atunci, pentru ca asa era normal sa fie..Atunci..La mintea de atunci era firesc..Dar, am mai crescut..Si am vazut ca lumea are multe fetze, si multe aparentze..Si doar citeva esentze..
Dar, m-am mai maturizat..Am mai vazut si altele, am mai invatat, am mai adaugat ceva educatie..Si am mai invatzat sa discern..Dar am mai vazut multe..Printre care si semnele care veneau de "dincolo"..Adica dintr-un loc stiut geografic, dar nestiut in celelalte..Din west, mai precis, din tzarile libere..Si erau multe semnele astea.. Reviste, video-uri, clipuri, filme, topurile radio, etc etc, toate semnele astea imi aratau o lume fabuloasa..Pe care o simteam, cumva, reala, si doream s-a cunosc..Si eu, ca multi dintre noi, cei de atunci..
Intre timp lumea s-a transformat spectaculos..Exista tv-uri, internet, radio, carti, etc etc surse infinite de informatie care ne leaga de lumea civilizata..Incredibil, am putea spune, daca ne gindim cum arata societatea romaneasca acum un sfert de secol..Chiar incredibil..
Dar, pentru mine, cel de acum, si poate mai maturizat, si trecut printre atitea, mai ramine gindul, si mirarea de atunci..Cind, intr-un deshert fiind, parca, mai primeam semnale venite de undeva, departe..Atit de frumoase..

No comments:

Post a Comment