Friday, June 7, 2013

Friday I’m in love with Friday

Vineri e o zi frumoasa-splendida-sublima..E cea mai plina de elan..Ca scapi de munca, esti cu 1 picior si ¾ in weekend..Si iti bagi amindoua picioarele in toti..E ziua in care e cel mai probabil sa te indragostesti de cineva sau de ceva, cred..
E vineri si pentru macacul din spatele meu, cel exagerat de incredibilo-indubitabil de prost..Si nu ca vreau sa-l laud.. Face niste zgomote robotico-sinistro-cretino-socanto-shtupide, si e in miscare continua..Probabil inainte o fi lucrat la sapat shantzuri sau ceva, ca se misca-continuu..Nu e genul studios, adica. Dar are si el o calitate; nu e rau, adica il doare in basca de tine, daca-i reprosezi ceva iti rinjeshte in fatza, dar nu te lucreaza pe la spate..Adica na, nu constient..Ca cu prostii, oooo, nene, ochii pe ei ca pe butelie..In fine..
E tot vineri..Mai am 3 ore si plec acasa..Adica 2 ore 52 minute si 25 secunde..Am un chef de munca beton..Si ceilalti la fel..Mi-am cam terminat ce aveam de facut..Adica am un proiect nou, relativ usor..Mai stau 15 min, si ma apuc de el..
Vineri ai un sentiment placut, ca gata, vine marea eliberare..Cred ca o sa ma gindesc cum sa fac un model de om, asa mai stilizat dar flexibil, cu care sa experimentez tot felul de expresii de corp, si sa le inteleg..Si cam atita..Nimic special, in rest..

No comments:

Post a Comment