Monday, June 3, 2013

Cacao de luni de cacao

A inceput o alta saptamina..Bleah..Iar trezit dimineata..Iar luni..Ziua in ceatza, confuza, difuza, mofluza, obtuza, ventuza..Weekendul a inceput bine; am gasit vineri un mini market plin cu de toate, la preturi sexy, dupa care acasa..Unde, bineinteles netul cel de toate zilele, ca cu ce dracu’ sa-ti umpli timpul? Ca nu mai am rabdare sa citesc beletristica stupida si laliie..Si caut chestii mai concentrate pe net, ba un film, o emisiune cit de cit interesanta, stiri, etc..Sar de la una la alta cu viteza, ca doar pe net se poate..Am revazut ultimele 3 Bonduri, apoi emisiuni inregistrate pe tv-urile romanesti de caca-o, stupido-deprimante, si care iti provoaca stari anxioase, si asta in mod gratuit, pentru ca dupa ce faci un efort urias sa le urmaresti, vezi ca nu a ajutat la nimic, pentru ca nu ai aflat nimic, au fost doar mizerii ale unora contra altora..Ziarele am inteles ca-s pe marginea falimentului, tv-urile cam la fel, bravo, e beton, sinteti pe drumul bun..Mai nene, cum de o societate mai poate rezista in conditiile astea, in care tot ce e, e de fapt altceva, nicidecum ce ar trebui sa fie? In fine..
Cum ziceam, am revazut Bondurile, ultimele 3, si mi s-au mai legat in cap, ca au actiune intricata, si trebuie sa realizezi tabloul general din bucati de informatie, printre urmariri, explozii, caderi fara parasuta, curse pe acoperisuri, multe gloantze trase din toate pozitiile, blabla, etcetc..Dar sint si multe lectii de viata, destul de cinice, dar bune..Chiar foarte bune..Vezi cam cit de jos se pot cobori unii, si cit rau sint capabili sa faca, asta ca idee..Mai vezi pereti invizibili, intilniri de gradul 3 cu tot felul de lighioane bipede chitite pe facut probleme la lumea de bun simtz (hahaha)..De fapt na..Acum o intilnire de asta de gradul 3, in societate o faci mai degraba cu tantalai, dobitoci, idioti, etc, care de care mai fuduli sau/si arogantzi....Usor de detectat..Cind vorbesc..Pen’ca au in vocabular maximum maximorum 1000 de cuvinte, nu stiu lucruri elementare, n-au idei etc etc..Multe de zis despre specia asta..Dar nu merita, asa ca ne bagam picioarele in ei..
Am tot zis de Bond, pentru ca si designul mecanic e o mare aventura..Te lupti cu tot felul de probleme, mergi prin tot felul de teritorii neexplorate..In esenta tre’sa faci niste chestii care sa respecte niste dimensiuni, parametri, etc, sa te incadrezi intre niste limite.. Cu cit mai complicat designul, cu atit mai multe numere ai de respectat..Uneori, unele date se bat cap in cap, si tre’sa faci compromisuri..Chestia e ca acea data de o sacrificam sa fie mai neimportanta..Adica asa am facut uneori, pentru ca a fost singura variant..Dar am dat peste unii care au facut mare scandal din asta, ca si cum faceau descoperirea vietii lor..Sau poate chiar o faceau, cine stie..Ah daca ar durea prostia..
Azi e luni, sint confuz, asa ca va rugam sa ne scuzati inadvertentzele..

No comments:

Post a Comment