Sunday, June 9, 2013

Euri in oglinda..

Viata noastra se invirte imprejurul unor valori fundamentale..Spuse simplu..De cineva, de departe, parca..Dar, pe care, se pare ca nu il ascultam..
Toti semanam..Impartasim aceleasi profunzimi..Diferentza o face faptul ca, nu sintem dispusi sa recunoastem asta..Ne separam arogant, de conexiunea aceea universala..Ne declaram unici, in ginduri si spirit..Unici, da, dar unici in micime,cred..Pentru ca propria originalitate e o constructie relativ primitiva..Ce comic, si ridicol.. Noi..Redescoperitorii unor spatii spirituale ce au fost inventate cu mii de ani inainte..E un merit, nu?
Fluxul acela universal ne e deasupra..Doar ridicam o mina, si il atingem..E atit de aproape..
Dar noi redescoperim..Ca si cind..Si ne da o satisfactie uriasa..Poate ca sintem unici prin felul in care regasim ce exista, sub soare, de mai inainte..Si cum ne raportam la..
Cind am primit viza pentru Canada m-am simtit urias..Cind am luat primul job, aici, la fel..Cind am invatat o alta inginerie, tot asa..Cind am facut primul meu design ma simteam de parca eram singurul, vreodata, capabil de explorari universale..Apoi timpul a mai acoperit cu praf de linisti..Desi, o da, micul explorator din mine e gata oricind de o noua expeditie prin locuri noi..Oho, si inca cum..Sa vedem..Ce bine ar fi sa am un eu in oglinda..Cu care sa ma pot privi in ochi..

No comments:

Post a Comment