Friday, March 29, 2013

Visuri intzelese


Visez un vis..Un vis care e construit de mintea mea..Ca o amintire ce-mi vine dintr-un viitor, de la un prieten necunoscut..Si, cu care m-am conectat, fara sa simt..
Daca as fi acum in Valea Regilor, as visa un trecut fabulos..Cu oameni supusi, si puternici..Suficient de puternici, cit sa isi cedeze fortza si vointza unui rege..Care, si el, visa la nemurire..O nemurire sub forma unui munte de lespezi gigantice, cu fetze perfect plane, si muchii exacte..Si as mai visa la un drum tacut, printr-o furtuna de nisip, in cautarea unor comori ascunse, aduse de alte civilizatzii, si ingropate adinc..
Daca as fi in lumea rece a ghetzurilor eterne, poate as visa la caldura, si la un soare viu, si prietenos cu viata de pe planeta asta..
Daca as fi intr-un oras poluat, as visa o natura uriasa, o padure, si un cimp..Daca as fi intre ape, mi-as dori pamint stabil..Daca mi-ar fi frica, as vrea liniste, daca as avea tot, mi-as dori altceva..
Tot timpul as vrea sa am ce nu am inca..
Desi, vezi, dincolo de toate, cred ca cel mai mult, noi toti visam sa avem impreuna ceva ce nu are echivalent in bani; un prieten..Care sa ne faca sa visam..Si sa intelegem atitea..Chiar si natura visurilor..

No comments:

Post a Comment