Friday, March 15, 2013

Fortza centrifuga

Ultimile posturi au fost ultra-patetice..N-am mai avut rabdare sa mai fac metafore..Poate le rescriu..Sau le las asa, in forma lor primara..Ce atitea comparatii cu ceva de deasupra, cind viata asta e asa cum e.. Ce poti sa faci, decit, macar sa zici..Ca nu poti sa-i iei pe toti si sa-i dai cap in cap, sau cu capul de mese..Ca oricum ar fi fara sens..Iar noi trebe sa salvam aparentzele..Si sa ne facem cinici, ca si ei..Si sa ne-o tragem reciproc, zimbind.. Intr-un stil modern..
In natura exista, printre multe fortze, una, numita centrifuga..Cind un corp se roteste in jurul unei axe, datorita faptului ca el are tot timpul tendintza sa-si pastreze miscarea liniara, apare o fortza care il impinge in afara..Fortza centrifuga..Si ma gindeam, daca nu asta mi s-a intimplat si mie toata viatza..Pentru ca am simtit tot timpul fortze care m-au impins in afara unor cercuri..Cercuri..De oameni, de interese, de orice..Sistemele tind spre echilibru..Iar eu nu sint genul molusca..Asa, ca, incet-incet simteam cum sistemul se incrunta la mine, si urla : Iesi afara in *** ma-ti..Asta pentru ca, am observat la mine, sint ca un catalizator pentru interioare, sa zic asa..Adica aia buni deveneau mai buni, iar aia rai, mai rai..Si cum marea majoritate sint din categoria 2a, au aparut consecintzele..Asta e..Fortza centrifuga..Cu injuraturi spuse, sau doar sugerate..In stil modern..
Fizica e o mare chestie..Bine ca am studiat-o, ca sa stiu ce mi se intimpla..Si m-a mai ajutat mult si cind am avut sciatica, si am realizat ce sa fac sa-mi treaca..Acuma sint bine..Noroc cu fizica asta..A, si m-a mai ajutat sa inteleg si cum e treaba cu anotimpurile..Si cu miscarea corpurilor ceresti..Si cu multe altele.. Interesant domeniu..O sa mai studiez..Ca merita..

No comments:

Post a Comment