Wednesday, March 6, 2013

Ratiunile timpurilor

Viata ne arata multe fetze..Unele mai firesti, altele mai subtil-ascunse..Pe care am incercat, pe cit am putut eu, cu mintea mea, sa le inteleg..Facind multe greseli, normal, dar si, cumva, reusind sa depasesc clisheele sociale, care, erau esentza lumii blocate, de atunci..Am copilarit, si am crescut in acea lume, care nu ierta pe nimeni..
Am avut citeva prietene, in acea perioada..Cu care ma intilneam, ma plimbam, mai mergeam la petreceri, mai simulam ca ma inteleg..Si, pe care, recunosc, le trageam de limba..Adica le provocam la discutii, mai mult sau mai putin decente..Cautind sa vad, ce e dincolo, de, nu stiu, anumite rigiditati si rigurozitatzi..Dincolo de acceptabilul din socialul ala sinistru..
Bineinteles ca si erotismul a fost o tema..Uriasa tema..Sexualitatea, la fel..Blocante..Adica puteai sa incerci, practic, pe pielea ta, si cu riscul tau, orice..Si reuseam, ceva, dar foarte-foarte limitat.. Nimic nu a functionat, cum cred ca ar fi functionat intr-o societate normala..Cind, un baiat, intilneste o fata..Pur si simplu.. Si, cind, cei doi vorbesc deschis, despre ei..Si despre viitorul lor..Nu, la noi, in conditiile de atunci, a fost altfel..Cu toootul altfel..Altfel intr-un mod blocant-sinistru..In fine..Am acceptat, pentru ca nu erau alternative..
Mentalitatile, se spune, se schimba in timp..Bine, e posibil..Dar noi, ce vina avem? Doar ca ne-am nascut, atunci, acolo?..E vreo ratiune pentru care s-a intimplat asta?..

1 comment: