Thursday, March 28, 2013

Psihic si realitatzi

Am vazut multa lume capabila, dar care se lasa in bataia vintului, se acomodeaza cu unele modele..Unii nu mai vor sa evolueze, pentru ca se simt echilibratzi confortabil in propria lor mediocritate..Si se considera si implinitzi, si fericitzi..Ma rog, asta cu fericirea, nu o cred..Pentru ca fericirea inseamna  sa vezi o reusita a concretului lucrurilor pe care le faci..Fericirea e o chestie practica..E scurta, si concentrata..
Nu i-am inteles pe cei care cauta o stabilitate..Adica, bine, e placut sa te stii cu toate puse la punct..Dar, atunci, unde mai e satisfactia cautarilor, si, mai ales, a descoperirilor? Ce dracu te mai face sa mergi inainte? Daca nu mai ai mistere de descoperit, si probleme de rezolvat? Ma rog, fiecare e liber sa urmeze propriul drum..E adevarat ca uneori obosesti, si ai dureri de cap, si-ti vine sa lasi tot balta..Dar tragi un somn adinc, maninci ceva ce iti place enorm, asculti o melodie care sa-ti reincarce bateriile entuziasmului..Iti dai un timp in care sa iti revii, si sa te gindesti doar la ceva frumos..Si stai, asa in repaus..Te conectezi cu energiile din centrele galaxiilor..Comunici cu toate eurile din tine..Iti refaci echilibrul..Stai citeva minute intr-o liniste cosmica..Si apoi deschizi ochii..Si lumina pe care o vezi e semnul energiei..De acolo, din acel moment chiar poti pleca spre oricare spatzii..
Am facut mai demult un exercitiu de imaginatie..Ca si cind as fi fost un maseur-terapeut, care putea reface centrele de energie de pe meridianele principale ale fiintzei..A fost interesant, ca experiment..Bine, nu am masat fizic, efectiv..Doar am comunicat..Si am vazut cum e construit omul..Cum gindeste, si cum simte.. Pe un caz particular, e adevarat..
Eu nu prea cred in hipnoza, sau manipulare psihologica..Stiu ca exista, dar la mine n-au functionat..Cel mult, poate sa ma auto-hipnotizez, desi e greu de crezut..La mine doar alcoolul are efecte euforico-comice:)))..Droguri n-am incercat, pentru ca ele sint pentru cei slabi, si fara imaginatzie..Cred..Singurele placeri autentice iti vin din constiintza ta proprie..Din conshtientza unor realitatzi..Celelalte sint copii nereusite..Si de calitate du-bi-oa-sa..Clar..

No comments:

Post a Comment