Friday, March 29, 2013

Plat


Lumea asta ne-a acceptat, cumva..Cam in aceeasi masura in care si noi am acceptat-o..Mai mult ne-am tolerat reciproc..Am fost la limita indiferentzei..Am mers ca pe cablu, ca acrobatzii..Nu am facut pasi pe linga, ci doar pe linia de separatzie..Am privit cu aceeasi raceala semnele ei, asa cum simteam ca si ea, lumea, ne priveste..
Habar n-am, nu sint un expert in a fi social, ba chiar dimpotriva..Lumea ma oboseste, si ma irita..Ma izolez de ea oricind pot..Nu pot intelege fiintele sociale..Care nu pot trai fara sa iasa in public, si sa isi expuna indecent propria prostie..In fine..
Miine sint liber, e Good Friday, habar n-am ce e de fapt, stiu doar ca e good..Am sa dorm ca un purcel, fara grija ca trebuie sa ma trezesc dimineatza, ca idiotul..Probabil iar o sa visez noaptea asta ceva dubios, ca na, am mintea plina de detalii..Cui ii pasa, oricum..Ca fiecare viseaza ceva de care nu-si va aminti..Somn usor, si vise erotice.

No comments:

Post a Comment