Wednesday, March 13, 2013

Diferiti

Noi am fost copii buni, cred..Care am mincat piinea amara a unor dezamagiri uriase, doar pentru ca am vrut sa facem performantza..Si, in schimb, am fost tratatzi de sistem, de familie, de altii, ca infractori..E incredibil.. Si asa ceva nu poate sa nu aiba urmari..Pentru ca nu e vina noastra..Si cei vinovatzi vor plati, cred..
A trebuit sa emigrez..Si sa-mi demonstrez capacitatile..Si sa lucrez, mult, din pasiune, dar si ca sa-mi demonstrez mie..Si am trecut peste atitea idei gresite, si impuse de acel sistem stalinist..A fost enorm de greu.. Am trecut prin dureri pe care nu le pot intelege decit cei ce au trait aceleasi experientze..Am sperat singuri..Pentru ca nimeni nu a fost pregatit sa ne inteleaga..De oriunde..
Fara sa-mi fac un titlu de glorie..Departe de mine..Nu ma intereseaza sa mi se aduca recunostintze..Mie, sau noua, ca generatie..Nu..Pentru ca, sincer sa fiu, mi-e atit de scirba de sistemul pe care a trebuit sa-l accept, atunci..Si, de care am fugit atunci cind am putut..Stiu..Poate m-ar injura multi, ca as fi idealist..Dar n-am fost singur..Nu..Atit de multi copii buni, si adevaratzi, si plini de bune intentzii, au facut ca mine..Pentru ca nu am avut altceva..Am fugit, ca sa supravietuim..
Astazi, am vazut, multa lume cumva, accepta ce ni s-a intimplat, si, fie ne compatimeste, fie ne injura..Dar, nimeni, in afara de noi, nu ne intelege..Pentru ca, poate, pentru ei, nu e de inteles..Iar intre unii dintre noi e o diferentza de ani lumina..Nici eu nu as vrea sa traiesc ce au trait ei..Si nici nu as vrea ca ei sa ma accepte.. Si nici sa ne toleram, nu as dori..Nu..Pentru ca ruptura dintre generatiile noastre e una fundamentala..

No comments:

Post a Comment