Friday, March 8, 2013

Deveniri sperate


Fiecare e cu dileala lui, proprie..Adica na, toti avem niste fixuri, de care nu scapam..E normal..Si asta am vazut si eu, ca e valabil, si la mine..Bun..In inginerie a mers super, no complaints..Mi-au cam reusit toate, fara sa ma laud..Si modelele, si desenele, au functionat mult mai bine decit ma asteptam..Pentru ca, normal, atunci cind ai curaj, si deschidere, e bine..Si nu zic de mine, zic asa, in general..E valabil pentru oricine, oriunde, oricind..
Dar mai am o dambla, a mea proprie..Inca n-am facut un "proiect" (asa se numeste, mai modern), in arta.. Bine, eu am aplicat proportiile artistice in desenele technice..Desi, acolo conteaza mai putin..Si ma gindeam, cam ce fel sa abordez arta..Am multe variante, dar trebuie experimentate..Luat totul de la zero..Si nu e deloc usor..E chiar foarte greu..Ca orice inceput..Sa vedem..Probabil am sa incerc din aproape in aproape, sa vad ce anume functioneaza..Stiu ca arta e un univers urias, si formele de exprimare, la fel, fara numar:) Mai studiem..Pina la urma ceva tot reusesc eu, ca nu se poate altfel..Dar mai dureaza..Si depind si de energie mentala, si timp..Ori astea, printre picaturi, ca trebuie sa iau un salariu, ca sa supravietuiesc..
E frumos sa iti faci proiecte noi, si sa speri ca vor functiona..Probabil de asta traim, ca sa devenim tot timpul, ceva, altceva de fapt..Sa ne inaltam spiritual, sa speram, sa experimentam, pina cind reusim..Desi lumea asta in care traim e avansata..Si, ca sa reusim, ar trebui sa fim mai buni decit toti, de dinainte..Ceea ce e destul de greu, nu imposibil, si cere un efort maaaaaaare..Cit galaxia:)

No comments:

Post a Comment