Intinzi aripa stinga..Desfaci la unghiurile descrise in manual..Stinga, apoi dreapta..Amindoua..Pina simti cum vintul iti da un pic de fortza de urcare..Te uiti la cadrane..Refaci parametrii..Apoi dai drumul la jeturi..Maxim, ambele..Acceleratie liniara, cit esti pe pista..Te simti impins in scaun..E bine..Viteza creste liniar..Liniile de pe pista le vezi continue..Apoi urci..Sub un unghi intre 30 si 45 de grade..Pista se micsoreaza..Devine o dunga din ce in ce mai subtire..Apoi o linie, apoi un segment pierdut in urma..Urci..Parametrii sint buni..Unghiul e constant..Baza iti confirma..Urci in continuare..Apoi stabilizezi traiectoria, dupa un timp..
Lumea a ramas, undeva, mult, dedesubt..Poti sa vezi curbura Terrei, deja..Si albastrul atmosferei cum se termina..Si cum incepe intunericul spatziului..Esti sus, deja..Poti vedea detaliile oraselor..Poti vedea liniile uscatului, si marginile oceanelor..E bine..Esti sus..Te simti in lumea zeilor..Ai depasit gravitatia..Poti deveni chiar un mic satelit, daca vrei..Poti face orice..Dar mai ales, poti sa privesti, si sa simti..
Zborul e un vis al nostru, dintotdeauna..Si cei care stiu sa zboare, sint dintre cei alesi..Cu altfel de capacitati.. Si care au alta clasa..Cred..Clasa exploratori, divizia aer..La limitele atmosferei..Acolo unde se termina si viata terestra, si incepe vidul cosmic..
No comments:
Post a Comment