Thursday, March 29, 2018

Asa altfel

Uneori fugeai de toate, pentru ca toate erau altfel..Lasai in urma altfelul acela care iti era complet strain, pentru ca tu erai asa..Alergai pina oboseai, si, la capatul unui anume drum al destinului toate deveneau asa, un asa care semana cu asa-ul tau..Aici era si ea, tot asa..Si tu incepeai sa iubesti tot, pentru ca toate erau asa ca intr-o armonie revenita, dupa mult timp de pribegii..Apoi tu, sau ea, sau toate deveneau, cumva, altfel..Armoniile se dezintegrau, si iti simteai iar singuratatile alaturi..Te regrupai si tu, iti adunai de pe jos bucatile cazute, si iti reluai fuga..Si iar fugeai, pina cind dadeai iar peste acel context in care asa-ul era dominant..Ea era din nou asa, si iar iubeai armoniile asa-urilor adunate ca prin miracol..Si iar aparea acel altfel cu coada si coarne, si strica tot..Si iar fugeai..
Am fugit mult in viata asta, cind asa-ul devenea altfel, dar era firesc, pentru ca asa era diferit de altfel, si un asa nu poate sta impreuna cu un altfel..Dar si eu treceam prin stari in care deveneam din asa in altfel, si atunci as fi cautat o armonie de altfel, de care sa ma apropii, chiar daca stiam ca totul va fi de scurta durata, pentru ca starea mea fundamentala era de asa, totusi..Dar am trait si cu pasiuni pentru altfel, e adevarat..
Acuma am si asa-ul si altfel-ul pe acelasi nivel, pentru ca ma intereseaza doar armonia dintre eu, ea, si toate celelalte..Ba chiar, uneori uit de celelalte, si imi convine ca eu si ea sa fim in aceeasi stare fundamentala.. Se mai intimpla sa traim stari exterioare diferite, dar atita timp cit fundamental avem aceeasi culoare compusa din aceleasi culori e bine..

2 comments:

  1. La multi ani,Flortin!Iți doresc multa sănătate, fericire si tot binele din lume si sa ai parte numai de zile senine si însorite!

    ReplyDelete
  2. Multumesc frumos, sa fieeeeeeeee:), toate bune iti doresc si eu!

    ReplyDelete