Sunday, March 11, 2018

Linii de fuga

Lumile se transforma..Lumea noastra se transforma..Isi stabilizeaza conceptele, si isi rafineaza detaliile.. Devine mai arabesco-alambicata, ca o imensa opera de arta, in care luminile alterneaza cu umbrele..
Ieri am fost un cineva care si-a adus aminte ca e cineva..Care a uitat ca demult a fost altcineva care si-a amintit ca si mai demult a fost altcineva care a uitat ca a fost altcineva care si-a amintit ca a uitat ca a fost altcineva..Am fost..Acum sint, si inca uit, ca sa-mi aduc aminte ca sa uit iar ca mi-am adus aminte..Uit uneori ca sa nu mai stiu ca imi pot aminti ce vreau sa uit..Pentru ca vreau sa-mi acopar partile absurde pe care le-am gasit in mine, si care inainte parca nu erau..Vreau sa ma uit pe mine de tot, cu toate absurdurile, ca sa imi aduc aminte doar de adevarurile clare care m-au construit cum eram..Cum eram inainte sa ma uit pe mine de tot..Uneori simt ca ma pierd printre uitari si amintiri, si ca toate ma acopera de tot, ca nimeni sa nu-si mai aminteasca vreodata de ceva din ce am fost..Poate ca si ei sint acoperiti la fel, si poate ca si eu i-am uitat, asa cum m-am uitat si pe mine..De ce oare sintem atit de izolati, din moment ce uitarile si amintirile ne seamana atit de mult? Nu stiu..Dincolo de uitarile si amintirile mele sint atitea bariere..
Poate ca unii au vrut sa sparga izolarea cautind puterea..Si poate ca au gasit-o..Sau oare ce au gasit ei e doar iluzia unei puteri? Sau poate e doar o putere asa cum o inteleg ei..Nu stiu..Poate ca nu se stie, pentru ca poate ca puterea nu are o definitie riguroasa, si e la fel de relativa ca tot ce tine de fiinta umana.. Puterea inseamna bani? Sau e o capacitate pur spirituala?
Astazi pare ca lumea e un spital de nebuni, in care fiecare cauta sa isi impuna ceva in feluri ciudate..Si lumea asta e si un cimp de lupta, in care continuu se loveste si se incaseaza..Dar lumea e si un teatru urias in care fiecare joaca cit si cum poate diverse roluri..Lumea e o lume de lumi in care toate isi amesteca diferentzele..
Trecutul devine un sir de eternitati..Prezentul urca, coboara, aluneca, isi revine etern in identitatea lui infinit mica..Prezentul fabrica trecutul, asa cum viitorul va fabrica prezentul..Toate decurg firesc, si toate sint treceri..Imprejur e un orizont..Inainte, in spate, in dreapta, in stinga e la fel..O linie orizontala spre care converg toate drumurile..

No comments:

Post a Comment