Sunday, March 25, 2018

Muzica noptii de final

Atentie, sint scene care va pot afecta emotionalo-erotico-sexualo-etc (glumesc)

Ba, esti prost? asa m-a intimpinat detectivul sef cu care m-am intilnit ca sa aflu raspunsurile la intimplarea mea cu Tiana. Stii, a continuat el, ca dintre toate raspunsurile posibile, cele simple sint intotdeauna cele adevarate..Cazul tau e evident, si ai sa-l afli cu conditia sa ne platesti multi bani. Ce ma? Esti nebun? am zis printre dinti. Poftim? a zis el. Imi venea sa-l pocnesc..Am iesit in viteza din birou, si am zis ca nu dau nimic, pentru ca ma duc direct la sursa sa aflu adevarul..Am ajuns la sediul jocului, am trecut in viteza pe linga paznicul care facea ca toti dracii, chitit pe biroul directorului, am dat usa de perete, si i-am sarit la beregata..A facut ochii mari, a dat sa ma apuce de miini, apoi sa ma stringa si el de git..Cu mina dreapta i-am tras o mina, cu stinga l-am apucat de guler, si cu dreapta eliberata am inceput sa-i dau pumni in nas, pina a inceput sa-i dea singele..Intre timp adjunctul aflase si el, si venise impreuna cu 2 secretare sa-si apere seful.. Mare greseala, hahaha, ca dupa ce l-am lasat lat pe director am trecut la adjunct, si am inceput sa-i dau palme si pumni cu o frecventza de masina de cusut: dreapta-stinga-dreapta numa din lateral, ca sa nu-i stric prea tare fizionomia..Secretarele disperate s-au agatat strins de mine, din spate, sa ma blocheze, si pentru ca erau dragute si fragile nu le-am lovit, doar le-am pipait bine, printre pumnii pe care-i expediam cu viteza..Dadeam adica lovituri in reprize, si in pauze, puneam bine miinile pe secretare, apoi iar pumni, iar secretarele, amindoua, la pachet, ca sa fie simetric..Bine, dupa ce le bulaneam bine le mai rupeam cite o piesa de imbracaminte, asa ca bonus..Directorul nr 1 s-a ridicat de pe jos, si-a verificat nasul, si a sarit pe mine din spate, intre secretare..M-am intors brusc si i-am tras una de l-am lasat iar la podea..Celalalt director era si el semilesinat, asa ca am terminat de rupt hainele de pe amindoua secretarele, ca sa le vad nudurile, si sa le pictez din memorie, acasa, ca-s si pictor amator, hahaha. Bun, dupa ce i-am rezolvat pe toti am sarit direct la computer sa-mi citesc file-ul cu jocul. Atunci am inteles tot..Ce timpit am fost, baaaaa, cum naiba sa fiu asa naiv? In timp ce citeam au venit la mine toti, iar, doi din spate, doi lateral, m-au luat strategic, ca Alexandru Macedon la Gaugamela gen, hahaha..Directorii erau doi umflati, scunzi, ochelaristi, si secretarele doua vrabiute in pielea goala, iti dai seama ca i-am facut varza. Inainte sa-mi termin de citit informatiile mele pretioase i-am facut KO pe toti, si am iesit in viteza pe linga acelasi portar care iar facea ca toti dracii..In fine, dupa ce am terminat si treaba asta m-am dus sa ma plimb, pe faleza..
Ofofofofffff, ce pacaleala baaaaaaaaa..Ce naiba sa fi fost altceva, totusi? Toata scena mea cu Tiana a fost bine regizata..Teatrul era real, eu eram real, trebuia sa realizez asta, ca simtisem consistentza obiectelor.. Dar Tiana era o holograma a unui robot de ultima generatie, un robot-actor foarte la moda in zilele astea..De asta n-am putut sa o ating, pentru ca nu eram eu fantomatic (ce prostie), ci ea..Si nu eram nici in trecut, nici in viitor, eram fix acum..Dar fix acum, pentru ca nu poti calatori in trecut sau viitor, e arhi-cunoscut si arhi-demonstrat..
Asta a fost saga mea cu Tiana cea sensibila, si eu cel cintaretz fantoma..Ma rog, saga e mult spus..Aventura mea sentimentala cu o roboata..Na..De acuma incolo le verific pe femei inainte sa am o relatie cu ele, ca sa nu pic iar de fraier..Ca nu mai vreau roboate..Cum le verific, totusi? Cum facea Deckard in Blade Runner? Tre'sa vad iar filmul, clar..Desi cred ca merg verificate in zonele erogene..Asa fac..Verific tot, nu mai las nimic la intimplare..Asa..Si, in pauze cred ca ma apuc sa pictez un tablou cu cele 2 secretare nud..Sau poate mai multe tablouri, cu care poate deschid si o expozitie..Poate ajung celebru, mai stii?
PS La prima expozitie o sa am 69 de tablouri, si le pun la nuduri si par pubian, nu le barbieresc, hahaha..Sau le fac peruci pubiene cu par de la stiuleti de porumb, eco, ca sa protejam natura, ca sintem prietenosi si generosi cu ea..Sau poate o gasesc intre timp pe Tiana, si ii confisc podoaba  capi-lara, ca ar merita-o..

No comments:

Post a Comment