Saturday, March 24, 2018

Muzica noptii teoriilor fara obiect (si subiect si etc (mai ales))

Mda, e tot noapte, ce naiba o sa obtin? Oare? OareOareOareOareOare? Mai bine repet la infinit cuvinte unul dupa altul, ca daca le spun le si aud,  si imi satisfac mai multe simturi..Pot sa ma si ating, si sa ma joc chiar..Pun palma pe picior..Simt piciorul, desi si piciorul simte palma, si ar trebui sa fie doua in una, doar ca acuma sint atent doar la palma..Schimb atentia in picior..Simt palma..Acuma simt piciorul..Am invatat sa le simt pe rind..Pun amindoua palmele pe picior..Simt pe rind palma dreapta, trec la stinga, si apoi la picior.. Hahaha, ce tare! Oare conteaza in jocul asta daca esti dreptaci? Sau ce ating?Daca pun miinile pe fund, de exemplu? Probabil ca unele zone sint mai sensibile..Sau pe penis..Asta e prea sensibil, nici chiar asa, e o mare diferentza..In fine..Mi-am descoperit si corpul, hahaha, sint genial..Mi l-am descoperit inainte sa mi-l descopere altcineva....De fapt ce conteaza? Ca si asa cind se apropie finalul nu poti sa treci asta la realizari, ca nu e..Sau e, dar doar pentru tine..Ba, paca e, ca-corpul e partea mea reala, si e unic si i-re-pe-ta-bil..Sint u-nic, si mindru de mine. Ce tare e sa fii unic. Sint mai unic ca ceilaltzi..Sint asa de unic ca-s inegalabil.. Nimeni si nimic nu mai e ca mine..Bun, asta poate sa o spuna oricine..Asa e..S-o spuna, ce, nu-i las eu? Si daca o spun ce? Devin deodata constienti de tot? Devin geniali? Sa fim seriosi..Daca-s timpiti tot timpiti ramin, doar nu li se modifica fundamentele asa brusc..Eu daca-s genial tot genial ramin, chiar daca fac prostii mai mari ca mine..Hahaha, asta e buna, auzi, eu genial, tare..Zic asa sa ma incurajez singur, ca nu ma aude nimeni.. Sint un geniu, dacit ca nedescoperit, ca ma ascund de ailaltzi, sa nu ma asedieze..Joc doar rol de prost..Sau de timpit..Joc asa de bine de zici ca-s chiar prost..Sau timpit..Joc ca sa nu ma joace ei, n-o fac din pasiune..Nici macar din convingere, ca stiu ca nu-s actor bun, desi am zis ca sint, asta era tot asa, de incurajare..Concluzia, sint prost pe toate planurile. Clar..Daca incerc sa neg o sa-mi fie mai greu sa accept solutiile la asta, ca am, oho, atita nevoie de solutii la propria-mi prostie..Desi daca imi asum ca-s prost mi-e mai bine, sint mai linistit, ca na, socialul te iubeste infinit mai mult ca prost decit ca dashtept, ca prost esti prost faci, si esti usor de prostit..Daca esti dashtept pui deja probleme, iti complici prea mult viata..Desi e relativa si chestia asta, ca socialul e facut din oameni, si fiecare e diferit, asa ca reactia "socialului" e de fapt rezultatul contactului tau cu anumiti oameni..Ma rog, e discutie prea lunga, si ma cam plictiseste..Mai bine sa cint ceva, sa nu ma simt singur prin locurile astea..Imi propusesem sa gasesc alte detalii de la intilnirea cu Tiana, si am gasit fix ciuciu..Nada, zero barat..Din nimic, nimic, vorba aia..Adica daca ai canci la ipoteza, ai super-canci la concluzie..Sint expert in teoria nimicului..In fine..
Ce frig s-a lasat..Unde or fi ashtilantzi? S-au ascuns? I-am speriat cu logica mea imbatabila, clar..Ce lunga e noaptea asta..Tine pina, oho, pina miine..Sau o fi lungita artificial? Se conspira la ceva ce nu stiu? Maaa, fara lovituri sub centura, ca am centura neagra..E de piele neagra, cu catarama si gauri..
Acuma ce naiba sa mai fac, ca tot n-am descoperit nimic..Sa mai trec pe la seful de la joc, sa-l mai intreb? De fapt ce naiba vreau sa descopar, totusi? Pe Tiana? Ca sa ce? Hm, bine zis, caut un fel de umbra, sau ceva..Mai bine ma caut pe mine, ca ceva tot gasesc, garantat..Doar am pus mina pe picior si am simtit ca sint..Deci exist..Genial..Numai eu puteam sa ajung la asa o concluzie..Sint genial..Si unic, pe deasupra..

No comments:

Post a Comment