Saturday, March 24, 2018

Muzica noptii futilitatilor complet futilizabilo-futilizante

Mai scriu, asa ca sa nu uit cite ce, ca na, mai bine scris decit nescris..N-am subecte, sint tot in bezna beznelor beznelor..Beznelor de bezne din bezne..In ceatza de bezne din alta ceatza, din alte bezne..Na..
Cica e, cind e, daca e, ca e, altfel n-ar fi fost, si n-ar fi fost chic sa nu fie..O vocala face cit zece consoane adunate si puse una peste alta..E fara logica, deci nu cautam sens, ca nu e, ca nu trebuie..O vocala si o consoana se lipesc ca atrase de fortza aia speciala, si nedescoperita, ca e nedescoperibila..Ce tare sint ca le zic, asa ca sa sune ca adevarurile alea super-fundamentale..Sint tare, am ramas tare si la casierie, pe pozitie, aici-sha, acolo-sha, dincolo-sha-sha si tralala..Fara obiectiuni si talpi puse anti-ci-pat, ca pot si io d'ashtilea, pac pac, dau la oase shase case lemn tanase..Baba-roase..Rimeaza, d'aia am zis, ca sa par subctil, ca la iluzionism, iutzeala de cuvinte si nebagarea de seama..Acuma clar bagam lipsa de logica cit se poate, ca sa dea bine, si sa dea cu nasul de pe-retele invizibil, ca sa-i facem pe aia de nu intzeleg sa isi dea seama ca nu intzeleg logica, ca e sus de tot, mai sus de stratosfera si daca cauti pe acolo sici baaaaaaa, ce bine ca n-am esuat in spatiul cosmologic..
Bai, oare cita prostie exista? Ma roade de mi se rupe..Si cind mi se rupe nu ma mai roade, ca deja, na, e post-factum, ca rodea dacit inainte..Chiar daca n-o sa stiu cita prostie exista..Ca na, cita lume, atita potential..Cum zicea ala, cum ii zice? Am uitat din cauza de lapsus..In fine, ala..Da zicea bine, dacit, atita mai tin minte..Restu, pac, am uitat, ca na, e reala adica, nu ca mi-am imaginat ca am uitat..Bun..Sa mai scriu ceva, ce sa mai scriu? Scriu despre scris..Nu, e prea simplu, hahaha, ce simplu e, ca daca nu era asa, nu era, si as fi scris si despre scris..Scriu despre bishoni..Nu, ca e tot simplu, un bishon e ce e, ca-l vezi, n-are mistere ca sa vrem sa cercetam cercetabilul din bishon..
Mai misto sa scrii asa ce-ti trece prin cap..Scoti dracii afara, aia indusi tot din afara, ii gonesti adica, si ramii zen..
Ce usor e sa complici lucrurile..De fapt e invers, ca na..Adica e cind usor, cind greu, dar pe masura ce evoluezi le complici, sau ceva..
Iar am lasat in aer chestia cu noaptea aia misterioasa..O las asa, ca tot n-am mai descoperit nica..Si cu, si fara, tot o varza..Uneori ma intreb daca chiar a existat intimplarea aia, sau am inventat-o io si mi-am auto-indus ca-i reala..O fi? Ca pare ca e altfel, scrisa dacit ca sa nu uite cineva, nu zic cine un moment cu muzica noptii, ca a fost su-bli-ma si a cazut hodoronc cu tronc, fix cind era ca sa, ca sa fiindca sa nu para ca sa, dacit pentru ca asa e, si restul ramine cum am stabilit..Sanchi! Tot canci cu bo-canci! Dacit intrucit! Gata, ca excesul de aberatzii duce la exces, si nu e bune, cind nu e bune daloc..Aia e..

No comments:

Post a Comment