Friday, March 23, 2018

Muzica noptii

Am visat iar dragoni, bai futu-i numa mizerii imi vin in minte..M-au alergat tot timpul..Ia sa ma ridic..De cind am intrat in jocul asta mi-au dat roluri timpite, unul si unul, alese ca sa mi-o traga..Am fost cocosatul ala din Paris, si pe urma amfibianul care a sedus-o pe ingrijitoarea aia mica si muta..M-am intors pe dos sa le fac bine, ca altfel, na, ma lua dracu', ramineam captiv pe viata, ca asa era regula 1 a jocului asta..E dur, mi-a consumat ceva energie, acuma sa vad ce rol nou am..Asta e ultimul, daca reusesc scap de tot, si ma intorc la ai mei..Ce haine frumoase am..Uite si hirtia cu explicatii: "Esti fantoma de la opera. Trebuie sa o seduci pe Tiana..Nu ai consistentza, nu poti atinge, poti doar vorbi..Nu cinta ca sigur pierzi. Success"..Ah, ce timpenie, cum ma fantoma la opera, io..Hm..Bun, trebuie sa-i spun o poveste eroinei..Cine e si asta? Si unde o gasesc? Sint pe scena, si sala e goala..Stai, e un scaun ocupat..Tiana, strig..Da, imi raspunde..Acuma e acuma, mintea la contributie, ce sa-i spun?
M-am apropiat incet de ea..Parea ca m-a recunoscut..O fi si ea in joc, sau e straina? Cu strainii e destul de greu, ca astia gindesc altfel..In fine..Am folosit tot arsenalul meu de maniere..Primul pas e ok, etapa 1 bifat, gata, acuma depinde numai de mine..Am vorbit cam o ora continuu, cred..Ea facea ochii mari la mine, si mai spunea cite un da, nu, te cred, te inteleg, chestii de astea mici, de amanunt..I-am zis ca am fost un mare tenor, care se cam juca cu damele, mare crai, frumos, inteligent, si faimos..Pina cind am intilnit iubirea vietii mele cu care am fugit in lume, ca sa revin la o viata normala..Am trait frumos, dupa care, intr-un accident am murit amindoi..Si ea unde e?, m-a intrebat Tiana..Aici am inventat ca ne-am despartit dupa accident, ca asa ca spirite nu ne mai intelegeam ca in realitate..Puteam sa gasesc ceva mai bun, stiu, dar ma blocasem..Tiana era divina..Ah, nu trebuie sa ma indragostesc la prima vedere ca pierd, si am incercat sa-i evit privirile..In fine, am continuat povestea cu viata mea de dupa, cu cautari, esecuri, pina m-am intors la opera, ca sa ramin aici sa cint pentru totdeauna..Parea ca ma crede, si desi cautam sa nu ma uit la ea am vazut o lacrima in coltul ochiului, cum aluneca pe obraz si lasa o dira lunga pe machiaj..
Am scapat..Mi-au spus mai tirziu ca Tiana se indragostise ea de mine..Asta era bine, ca ma ajuta..Gata, am trecut de joc..Nu mai vreau..Uit tot, si ma apuc de altceva..Sint liber..
Intr-o noapte am visat-o pe Tiana..Parea ca imi vorbea..Nu am inteles nimic..Am vazut doar lacrima din coltul ochiului, cum aluneca in jos, si lasa o urma..Cine stie ce poveste de viata a avut si ea, poate ca eu am fost iubirea pe care o cauta..Sau poate ca e iubirea vietii mele, si nu mi-am dat seama..Cind m-am trezit am auzit The Music of the Night, venea parca de nicaieri, cintata de o femeie atit de bine..Poate era vocea Tianei care trecuse de timp..Nu stiu..Inca ma gindesc la ea..

No comments:

Post a Comment