Saturday, March 24, 2018

Muzica noptii absurdurilor

Ce chestie, pleci de la o chestie, si ajungi la mai multe chestii..Ha, sint un descoperitor azi..O chestie din chestii..Dacit ca chestiile ob-tinute sint altele decit chestia de la inceput..Si diferite intre ele..Ca daca unele ar fi la fel, ar fi la fel, clar, ar fi tot o chestie mai mare, de doua ori mai mare..Sau asta nu s-ar pune, ca daca e o chestie la fel, e doar una, nu-s doua, ca daca zici doua chestii ai in minte automat ca-s diferite, asa e logic.. Na..Si o chestie nu e o trestie ca sa fie reala, ca sa zici uite, o trestie e una, si mai multe trestii sint mai multe.. Chestia e ab-stracta..Zici chestie zici o categorie maaaaaare de lucruri..Mare tare..Cea mai mare..Zic asa ca sa ma dau mare ca stiu ca e  cea mai mare, dar nu e, ca na, nu-s eu ala care le stie pe toate..Ce chestie! Mare..De fapt am plecat de la chestia ca dintr-o chestie obtii mai multe chestii, pe care am considerat-o adevarata, desi nu stiu daca e, dar am zis ca e..Si n-am ajuns la nici-un rahat de concluzie..Bun, dar de ce trebuia sa ajung la vreo concluzie, ca nu m-a obligat nimeni..Cred ca am facut asta din spirit de competitie.. Ca doar eu sint in competitie cu mine..Alerg singur pe pista..Si ajung ultimul, hahaha, ce tare..Suna deprimant, mai ales ca, naiba stie, o fi adevarat..Daca sint singur sint si ultimul, si primul, si al coispelea..Eh, asta cu numere nu e, ca daca alergi singur nu poti sa zici ca ajungi pe locul doi, ala e un clisheu de smechereala ieftina de ratat blazat..Desi, na, al coispelea suna la general, nu e un numar fixat, e asa, o idee de numar, care lasa la latitudinea, longitudinea si altitudinea oricui sa creada ori-ce..E la liber..
Bun..Ce ziceam, ca am uitat de unde am plecat..Iar am intrat in gardul logicii..De fapt nu conteaza, ca fac rationamentele mele unice de amorul artei, ca sa nu-mi pierd antrenamentul..Ha..Dintr-un gard intr-altul, dau continuu..Parca e din Shexpir: "Drumul meu e intre garduri"..Dau cu pasiune in garduri, ca sa nu merg pe acolo pe unde trec toti..E bine..Am o ratiune sa traiesc..Sint gardofil..Sau gardofon..Fac filosofia gardului, si ma cred deja invidiat de toti aia cu shtudii inalte, ca am ajuns la concluziile mele fara sa-mi tocesc coatele pe bancile alea..Am coatele intacte, si concluziile la fel..Sint netocit..Aia tocitzii ma invidiaza, cred..Sigur conspira si transpira ca sa-mi ia locul din Pantheon, scris cu h, ha, ce important ma simt..Ca in Pantheon merit, ca n-am descoperit piatra filozofala, nu pot sa fac aur din rahat, e adevarat, dar pot sa dezvolt rationamente din, practic nimic..N-am luat nici IgNobelul, nici o alta diploma, pen'ca nu-mi trebe, le-as fi refuzat oricum daca mi le-ar fi oferit, ca eu am merite pastrate in memorie, dacit..Acuma, adevarul e ca e cam nasol sa fii asa de genial ca mine, ca esti pe piscurile alea dacit singur, si te cam plictisesti..Am glumit cu genialul, ca nu-s, normal, si nici in Pantheon n-am loc, am zis doar asa, la misto, ca sa vad cum construiesc chestii logice..Ma rog, logice dupa mine..Altii au tot dreptul sa creada ce vor..Clar..Asa..
Iar am deviat, ca am vrut iar sa descopar detaliile alea care ma chinuie, si iar zero rezultat..Sper ca n-am devenit ridicol..E interpretabila si chestia asta cu ridicolul..Sa nu ma faca cineva sa fac si teoria ridicolului, ca ii fac terci, ii fac pe ei ridicoli..Ah ce luminos sint..Seman cu o zi insorita de vara..Dacit ca acuma e noapte, si canci..Canci in sensul ca e de rahat tot..Orice..Canci de canci..Mormane de canci..Ca la noi..Ar trebui sa serbam canciul cu fast..Sa-l promovam..Ziua de canci sa fie libera..Ca chestie, asa..Ca ce chestie oare?

No comments:

Post a Comment