Wednesday, March 14, 2018

Propulsii

Cred ca scrisul e o terapie buna, ca te ajuta sa te eliberezi de sinistroseniile care se agatza de tine cu disperare, si sa poti decola..Ai nevoie de ajutorul scrisului pentru ca il poate inlocui pe cel promis de unii oameni, si care nu mai vine niciodata, evident, pentru ca azi se stapineste bine arta asta a unei clampaneli sterile care simuleaza adevaruri..Sigur, uneori un placebo e mai bun decit ce iti arata realitatile, si panseaza unele rani, dar e inselator si absurd, pentru ca iti consuma inutil energiile pozitive..De asta e sanatos sa pastrezi zone tampon fata de absolut orice si oricine, ca sa eviti unele dureri, sa fii sceptic, dar sa si ai la indemina suficiente visuri care sa te mentina pe linia de plutire..
Probabil ca oricine are multe de oferit are si un suflet deschis si vulnerabil, si e bine sa fie protejat, ca sa nu fie pedepsit pentru asta..Acuma depinde de fiecare cum invata sa se apere dupa ce incaseaza suficient de mult..Nu e usor sa traiesti, e adevarat, si trebuie sa inveti sa lupti continuu, sau macar sa inveti sa te aperi de multi care stiu sa loveasca eficient..Ma enerveaza sa imi tot repet lucrurile astea, de parca le-am uitat, si am ajuns sa fiu iar vulnerabil si neatent, dar e o limita la inchistare, nu poti sa fii tot timpul pregatit pentru ce mizerii urmeaza..Uitarea e mai eficienta si utila..
Ma gindeam ce ar fi fost daca as fi facut o cariera artistica, pentru ca m-a atras, dar vremurile au decis ca lucrurile sa fie cum sint, intr-un fel..Daca m-as fi nascut in alta tara, si as fi crescut in alt mediu as fi urmat un drum diferit, probabil..Nu ai de unde sa stii ce ar fi fost daca..Oricum nu-mi pare rau, pentru ca am realizat niste lucruri profund pozitive..Ca artist as fi fost mai aproape de fundamentele sufletesti, si as fi devenit altul, desi ma gindesc ca nu cumva sa fi imbatrinit prematur, si sa fi murit mult mai devreme, pentru ca m-as fi consumat mai mult (desi anii astia au fost greu de dus)..Bine, orice ar fi fost am sa am tone de regrete, fara dubii..Dar oricum as fi avut regretele astea, si probabil ca stiam de la inceput, de cind a trebuit sa aleg intre ceva, si altceva..Ce mi s-a parut de neinteles a fost ostilitatea multora, dar poate ca asta se intimpla oricui.. De asta mai bine sa ne concentram pe ceva frumos si palpabil, si sa scriem, ca sa ne eliberam de greutatile trecute, si sa decolam spre alte incepuri cu curaj..

No comments:

Post a Comment