Sunday, March 11, 2018

Eu-el

Mai sint momente in care, dupa ce s-au razboit, lumile s-au asezat pe unele suprafetze determinate, intr-un fel de asteptare..A inceput sa sune apoi una din melodiile ecou venite brusc, dupa ce a ratacit mult, si departe, ca sa alunece pe linga suprafetze, si sa imbiie la dans..Iar lumile s-au conformat..A urmat un balet incet si  colorat, vioi si limpede ca un izvor de munte ce aduce trecatorului raza de fericire a echilibrelor regasite..
Ieri am uitat ca trebuia sa-mi amintesc de clipele adunate si pastrate in micile mele locuri sacre..Si mi-am amintit din intimplare..Si mi-am trait iar momentele mele, spontan, si intens..M-am intilnit iar cu mine cel de atunci..Nu mi-am vorbit nimic, pentru ca stiu ca el-eul meu tinar nu ar fi inteles prea multe..A fost suficient sa ma vad doar, si sa-mi compatimesc varianta mai buna si mai tinara..Pentru ca nu as fi vrut sa am mintea de acum, si sa fiu in locul lui, ca sa trec constient iar prin durerile alea ale virstei..Desi nu de dureri mi-ar fi pasat, ci de faptul ca am sa retraiesc toate variantele alea fara sa pot schimba ceva, pentru ca..Iar eu cel de atunci m-as fi privit pe mine de acum cu un fel de curiozitate ciudata, ca la un freak care imi spune ceva ce nu mi-ar fi placut..Cumva..Pentru ca si acum daca m-as intilni cu mine la, sa zicem 70 de ani (daca-i mai apuc), parca nu as vrea sa comunic, ba poate nici n-as vrea sa ma vad..Ca sa ma las pe mine sa fiu eu, si sa-mi traiesc continuitatile mele de naivitati si de cautari..Hahaha, spun de astea ca si cind ar fi posibile, si ca si cind eu ar trebui sa fiu pregatit pentru asa ceva..Clar..Nu trebuie sa ma iau prea in serios, altfel intru iar in mormanul meu de nefericiri pe care iar nu le inteleg, si care ma asteapta tot timpul..
Mai bine as lasa in pace varianta asta de univers in care sa ma intilnesc cu mine, si mai bine intru si eu in dans cu lumile de acum..Desi incursiunile in atunci-ul devenit acum sint in mine tot timpul, si am nevoie de exercitiul asta de tras de timp ca sa-l lungesc cit pot..Pacat ca nu merge si sa vad un pic de viitor..Desi, e mai bine asa..Mai bine ca sa fiu doar acuma..Si si mai bine decit doar sa fiu e sa ma concentrez pe fericirile disponibile..

No comments:

Post a Comment